כדורגל: לקראת סופ”ש במחלקות הנוער

סופ”ש של כדורגל במחלקות הנוער יוצא לדרך. זרקור לעבר משחקי הקבוצות, בכתבה הבאה.

סופ”ש של כדורגל במחלקות הנוער מעבר לפינה, רגע לפני שזה קורה מבט לעבר המשחקים הצפויים לקבוצות מחלקות הנוער של עירוני קרית שמונה, בני ממב”ע, מ.ק קצרין ומ.כ גליל גולן. למעט קבוצת ילדים ב’ של עירוני קרית שמונה כל הקבוצות יתייצבו למשחקי ליגה. קבוצות מחלקות הנוער של הפועל מרום הגליל, הפועל עירוני צפת והפועל גליל עליון אינן יהיו חלק ממשחקי סופ”ש. בכתבה זו זרקור לעבר משחקי הקבוצות שכן ישחקו, לכולן אנו מאחלים הצלחה גדולה. הכניסה ליציעים בהתאם לעמידה בהנחיות התו הירוק.

סיימו היום בתוצאת תיקו את המשחק מול מעלות. קבוצת נערים ב’ של הפועל מרום הגליל



משחקי יום שישי

11:00, קצרין: קבוצת ילדים א’, לה המאזן השני בטיבו בליגת צפון 1, תארח את בני דיר חנא למשחק ליגה.

11:00, מעלות: קבוצת ילדים ג’ של בני ממב”ע תתארח אצל סקציה מעלות/תרשיחא.

14:00, המגרש הסינטטי בקרית שמונה: קבוצת ילדים ב’ של עירוני קרית שמונה תארח למשחק במסגרת שלב 32 הגדולות של גביע המדינה את מ.ס קדימה/צורן. שתי הקבוצות משחקות בליגות די שקולות ברמתן, שתיהן נחלו הפסד אחד העונה ונחשבות לקבוצות מובילות בליגות שבהן הן משחקות.

שואפים לניצחון נוסף. קבוצת ילדים א’ של מ.ק קצרין

משחקי השבת – עירוני קרית שמונה

11:30, המגרש הסינטטי בקרית שמונה: קבוצת הנוער, שמדורגת במרכז הטבלה לאחר ההפסד 1:0 בשבת להפועל רעננה, תקווה לשפר עמדות במשחק הביתי מול נועלת הטבלה, הפועל נוף הגליל – שבהתקפתה משחק ישי בוזורגי, שגדל במחלקת הנוער של קרית שמונה ועבר מקבוצת הנוער שלה לזו של נוף הגליל.

14:00, מגרש מכבי פ”ת: קבוצת נערים א’, שבעקבות ההפסד לבית”ר ירושלים מקדימה ב-6 נקודות את הקו האדום, תתארח למשחק מאתגר מאוד מול מכבי פ”ת – שמרוחקת נקודה אחת בלבד מפסגת הטבלה. כל תוצאה מלבד הפסד תהיה תוצאה מצוינת לקרית שמונה.

14:30, איכסאל: קבוצת נערים ב’, שמרוחקת 3 נקודות מפסגת טבלת ארצית צפון, תתארח אצל הפועל איכסאל – שמדורגת מתחת לקו האדום עם מאזן של נקודה אחת בשלושה משחקים. כל תוצאה מלבד ניצחון תהיה אכזבה גדולה לקרית שמונה, ששואפת להעפיל בתום העונה לליגת העל.

15:00, מגרש אבי רן – חיפה: קבוצת נערים ג’, שמוליכה את טבלת מחוז חוף עם 13 נקודות בשישה משחקים, תתארח למשחק חוץ אצל מ.ס רובי שפירא חיפה, שאותה היא מקדימה ב-9 נקודות.

זמן לחזור למסלול הניצחונות. קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה (צילום: מונדיאליטו ישראל)



משחקים נוספים בשבת

הצגה כפולה בכפר בלום: בשעה 10:00 קבוצת ילדים ג’ של מ.כ גליל גולן תארח את הפועל כרמיאל. בשעה 12:15 קבוצת טרום א’ של מ.כ גליל גולן תארח את אהלי טמרה.

13:00, כרמיאל: קבוצת הנוער של בני ממב”ע, שמרוחקת 3 נקודות ומשחק עודף מהמקום השני, המוביל להעפלה לליגה הלאומית, תתארח אצל הפועל כרמיאל – שמדורגת מתחת לקו האדום ואותה היא מקדימה ב-6 נקודות.

מחכים לכם בכפר בלום. קבוצת טרום א’ של מ.כ גליל גולן