כדורגל: משחק בוגרים אחד, 3 משחקי נערים בקצת יותר מיממה

הבוגרים של ממב”ע ו-3 מהקבוצות הצעירות של עירוני קרית שמונה יתייצבו למשחקים מסקרנים

תקופת החגים מביאה איתה משחקים של קבוצות צעירות ובוגרות באמצע השבוע. שלושה משחקים ביום שלישי ואחד ברביעי צפויים לנו, כמה רגעים לפני שזה קורה אנחנו כאן כדי להפנות זרקור לעברם. בכל אחד מימי אמצע השבוע מצפה לנו משחק במגרש הסינטטי בקרית שמונה בשעה נוחה, אל תתעצלו ואל תתביישו להגיע ליציעים ולעודד.

יום שלישי


18:30, המגרש הסינטטי בקרית שמונה: קבוצת נערים א’ של עירוני קרית שמונה – שמדורגת בתום חמישה מחזורים בחלק התחתון של טבלת ליגת העל, כשבמאזנה 5 נקודות, תארח למשחק מאתגר את מוליכת הטבלה, הפועל ת”א – שאלמלא שער שוויון שספגה בדקה ה-90 של משחק הדרבי ביום חמישי האחרון, הייתה נהנית ממאזן מושלם. הפועל ת”א נחשבת לקבוצת התקפה חזקה, הגנת קרית שמונה ספגה עד כה לא מעט שערים והיא תצטרך להיות במיטבה כדי להוציא נקודות במשחק זה.

20:00, האצטדיון בעכו: אחרי שני הפסדים בשני משחקי ליגה קבוצת הבוגרים של בני ממב”ע תקווה לזכות בניצחון ראשון, כשתתארח אצל אחי עכו – שגם היא משוועת לנקודות ראשונות.

יחגגו ניצחון? קבוצת הבוגרים של בני ממב”ע


יום רביעי

16:30, הסינטטי באשדוד: קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה, שבתום חמישה מחזורים ניצבת מתחת לקו האדום של טבלת ליגת העל – עם מאזן של נקודה אחת, שער זכות אחד ו-10 שערי חובה, תקווה לשפר עמדות במשחק החוץ מול מ.ס אשדוד – שספגה כמות זהה של שערים, אך במאזנה ניצחון אחד וארבעה הפסדים והיא מקדימה את קרית שמונה בטבלה.

18:30, הסינטטי בקרית שמונה: קבוצת נערים ב’ של הפועל מרום הגליל – שהחלה עונה עם תוצאת שוויון 2:2 במשחק החוץ מול בני ממב”ע, תקווה לזכות בניצחון ראשון העונה – כשתארח את מ.כ ג’וליס – שהפסידה במחזור הפתיחה 2:0 למ.כ גליל גולן. 

מחכים לכם ביום רביעי. קבוצת נערים ב’ של הפועל מרום הגליל והמאמן, אליאב מלכה