השגרירים: חוסר מזל בגזרה

שני בלמים וחלוץ שסובלים מפציעות, שוער שסבל מסחרחורת וגם כאלה ששיחקו שהפסידו. כולם התקבצו לפינת “השגרירים” לא שמחה במיוחד.

ינת “השגרירים” – הפינה שעוקבת אחר כדורגלני ומאמני הגולן והגליל העליון, הפעילים מחוץ לגבולות גזרה, מקדימה ביום אחד את פרסומה. ידענו פינות הרבה יותר שמחות מאשר הפינה הנוכחית, אך גם דיווחים פחות נעימים הם חלק מהעניין.

את משחקי המחזור האחרון בליגה הלאומית החמיצו שלושה שחקנים: אלון בוזורגי – חלוץ מכבי אחי נצרת, סובל ממתיחה ולא נמנה על סגל קבוצתו במשחק הערב מול הפועל רעננה. הפועל אכסאל – הקבוצה המפתיעה של הליגה, שניצחה ביום שישי 1:2 את משחק החוץ מול הפועל כפר שלם והעפילה למקום הראשון בטבלה, עשתה זאת ללא שני הבלמים הבכירים שלה: דין מיימוני – שלרוע מזלו קרע את הרצועה הצולבת וייעדר תקופה ממושכת מהמגרשים, בר הלל – שסובל מקרע ברצועה הצידית וייעדר בשבועות הקרובים ממשחקים. אם לא די בכך, בליגת העל השוער דני עמוס, שמגן על שערה של מכבי נתניה, שהיה שותף מלא לניצחון של קבוצתו 1:2 על הפועל חיפה, פונה לטיפול בבית חולים, לאחר שסבל מסחרחורת. נאחל לכולם רפואה שלמה וחזרה מהירה למגרשים.

והיו גם מי ששיחקו בליגת העל מבלי להיפצע – והם נציגי הגולן. אריאל לזמי – שחקן ההתקפה של בני יהודה ת”א, שותף בשש הדקות האחרונות של המשחק בו ניצחה קבוצתו 0:1 את בית”ר ירושלים, דניאל טויזר –  קשרה של בני סכנין, שהוחלף בדקה ה-71 במשחק ההפסד של קבוצתו – 2:1 מול האלופה, מכבי ת”א.

היחיד שרשם הופעה מלאה וגם ניצח. דני עמוס (צילום: פושקו)