כדורגל: נאג’י אבו ג’בל כובש את פינת “ספורטאי השבוע”

חלוץ בני ממב”ע, שכבש בכל אחד מ-3 משחקי הגביע, דרוך למשחק הליגה היום אחה”צ מול אהלי טמרה

קבוצת הכדורגל של בני ממב”ע החלה את העונה ברגל ימין, לפחות בכל הקשור למשחקי הגביע. הקבוצה מהגולן בהדרכתו של מוחמד אבדאח ובתמיכתו של המנהל המקצועי, ווג’די אלקיש, ניצחה את שלושת משחקי הגביע הביתיים מול קבוצות שישחקו מולה גם במשחקי ליגה ב’ והעפילה לגמר גביע הליגה מול בית”ר עירוני נהריה, אחריו תמשיך למשחק מול קבוצה מליגה א’, גם אם תפסיד במשחק מול נהריה.

שחקן שיש לו מניות רבות בהצלחה במשחקים האחרונים הוא החלוץ נאג’י אבו ג’בל – מלך השערים של הקבוצה בעונה שעברה, שכבש שער אחד בכל אחד משלושת משחקי הגביע. בגיל 34 החלוץ הפורה ממג’דל שמס, שעובד בתפקיד ניהולי בחברה לעבודות עפר שבבעלות משפחתו, מקווה לעשות עונה מיוחדת.

היום אחה”צ,  בשעה 16:30, בני ממב”ע תתארח למשחק מאתגר מול העולה החדשה אהלי טמרה, כמה רגעים לפני אנו שמחים לארח שוב לריאיון בפינת “ספורטאי השבוע” את החלוץ הלוהט.

פתח את העונה בכושר הבקעות מצוין. נאג’י אבו ג’בל


נאג’י, פתחתם את העונה בצורה עוצמתית, גם אתה באופן אישי. למה אתה מייחס את זה?

“יש לנו קבוצה עם חומר שחקנים טוב, בסיס שרץ הרבה שנים יחד, שהתחזק עם חבר’ה שעלו מהנוער ושחקנים שהצטרפו מבחוץ ויחד עם המאמן החדש הוסיפו אנרגיות ויכולת, כמובן שהעובדה ששיחקנו בבית מול האוהדים שלנו עזרה לנו מאוד. שתי הקבוצות האחרונות שניצחנו, צעירי טמרה והפועל עראבה, השקיעו סכומי עתק במונחים של הליגה, הן קיימו מחנה אימונים אצלנו במגרש והתנסו במשחק בתנאים הטופוגרפים שיש אצלנו. בשני המשחקים היינו טובים יותר ברוב דקות המשחק, אבל הכרענו את המשחק בתוספת הזמן – שזה מעיד על כושר גופני ועל אופי. ברמה האישית עשיתי הכנה טובה לעונה הזו, אני עובד באופן עצמאי גם מחוץ לאימוני הקבוצה ואני שמח שיש תוצאות טובות עד עכשיו”.

ובכל זאת, היה גם משהו חסר במשחקים האלה?

“הנוכחות של אשתי, דוניה. היא הגיעה להרבה משחקים שלי בעבר וכעת היא בחודשי הריון מתקדמים, אז היא לא מגיעה למשחקים, אבל את התמיכה והפרגון שלה אני מקבל כל הזמן. מחכה שהיא תחזור ליציע ואוכל לכבוש שער לעיניה”.

בעונות האחרונות כיוונתם גבוה וסיימתם בתחתית הטבלה. ההתחלה המצוינת של העונה מבשרת שינוי?

“אני מאוד מקווה שכן. מבחינת חומר שחקנים תמיד היה לנו חומר טוב, אבל בעונה שעברה עברנו עונה קשה מאוד, לא קיבלנו שכר – זה גרם לזה שהגענו למשחקים עם סגלים קצרים מאוד, לא כל השחקנים התאמנו בצורה סדירה וכל זה השפיע על המצב. אני מאוד מקווה שהמועצות שהמועדון שלנו מייצג ואנשי עסקים בכפרי הגולן יירתמו לטובת המועדון. אם נזכה לשכר בזמן ולכל התנאים שדרושים כדי להיות מרוכזים בכדורגל, יש בכוחנו להתמודד בצמרת הגבוהה ואפילו לעלות ליגה”.

אם ימשיך בקצב הבקעות כזה, אולי יגיע לכר הדשא של אצטדיון הסן סירו… נאג’י אבו ג’בל ביציע אוהדי אינטר מילאנו


את משחק הגביע שלכם לפני כמעט 6 שנים מול מכבי ת”א אי אפשר לשכוח. מה הפנטזיה הגדולה שלך למשחקי הגביע?

“הלוואי ונצליח להגיע שוב למעמד כזה. החלום הגדול שלי הוא שנשחק מול מכבי חיפה בסמי עופר. אני אוהד של מכבי חיפה, הייתי באצטדיונים מפוארים באירופה, אבל עוד לא הייתי באצטדיון ע”ש סמי עופר. רוב אוהדי הכדורגל בגולן אוהדים את מכבי חיפה, כך שאם נגיע למשחק מולם בחיפה – אני מעריך שכ- 5,000 אוהדים ואוהדות ילוו אותנו לשם. גם לשחק מול מכבי ת”א בבלומפילד קוסם לי. בפעם ההיא כששיחקנו מולם בלומפילד היה בשיפוצים והמשחק נערך בנתניה. הייתה חוויה ענקית ואני אשמח לעוד חוויה כזו. גם אם תגיע קבוצה מליגת העל אלינו לבוקעאתא זה ישמח אותי”.

הבקעת עד עכשיו בממוצע שער למשחק. תשבור את השיא של העונות הקודמות?

“הלוואי ואצליח. בעונה שעברה הבקעתי 17 שערי ליגה ו-4 במשחקי הגביע, ככה שיש לי רף גבוה מאוד. מה שכן, הצלחת הקבוצה הרבה יותר חשובה”.

יש לכם חלק התקפי, שעמוס בשחקנים איכותיים, איך שיתוף הפעולה ביניכם?

“מצוין. אני נהנה מאוד לשחק עם כולם. העונה הצטרף לוויאם ואסעד עמאשה, מרסיל סמארה ואלי גם שחקן הנכף, נג’ואן סובח – שעלה מקבוצת הנוער ומשתלב בצורה טובה. סך הכל, יש פרגון והרמוניה ולכולנו אותה מטרה – הצלחת הקבוצה”.

לא רק סקורר – מנהיג. נאג’י אבו ג’בל עם סרט הקפטן לזרועו


מה צפוי במשחק היום?

“משחק מול קבוצה חזקה עם תקציב גבוה מאוד, שתבוא רעבה למשחק בכורה שלה בליגה. המשחק ייערך בקרית ים במגרש שיש לנו זיכרונות רעים ממנו, הובסנו שם בעונה שעברה במחזור הראשון ע”י מ.ס קרית ים – שהייתה גדולה על הליגה. המשחק ייערך במשטח סינטטי, שהוא לא הכי אידיאלי לנו – למרות ששיחקנו בעונה שעברה גם בקרית שמונה וגם במגרשים אחרים. אני בטוח שלכל שחקן שהיה חלק מאותו משחק יעברו בראש כל מיני מחשבות, אבל כשנעלה לחימום נשים הכל בצד. יש לנו קבוצה מספיק טובה, כדי להתמודד בצורה טובה מול כל קבוצה בליגה ואני מאמין שיהיה משחק קשה, נצטרך להיות במיטבנו כדי לחזור עם תוצאה טובה”.

יחגגו גם היום? שחקני ממב”ע