כדורגל: ממב”ע העפילה לגמר גביע הליגה

הקבוצה מהגולן חוללה מהפך מרשים וזכתה בניצחון דרמטי על צעירי טמרה

*. סיוע להכנת הכתבה: ענאן עמאשה

פתיחת עונה מצוינת לבני ממב”ע. במשחק גביע הליגה השלישי שקיימה הקבוצה, זכתה הקבוצה בניצחון ביתי דרמטי 1:2 על צעירי טמרה – שנחשבת למועמדת בכירה במאבק על העליה לליגה א’, מטרה שכמעט והגשימה בעונה שעברה, אך הפסד במשחק גמר הפלייאוף מול הפועל בועיינה מליגה א’ גדע את החלום.

בני ממב”ע נראתה טוב לאורך כל המשחק, אך התקשתה להביא זאת לידי ביטוי בפעולה האחרונה. על סף המחצית הראשונה הצליחה טמרה לכבוש שער, שהעניק לה יתרון 0:1.

צוות לעניין. המאמן, מוחמד אבדאח לצידו של המנהל המקצועי – ווג’די אלקיש


במחצית השניה חילופים שביצע מאמן ממב”ע, מוחמד אבדאח, עזרו לשנות מומנטום והדבר התפרץ דווקא בדקות האחרונות של המשחק: בדקה ה-83 מסירה של נאג’י אבו ג’בל מצאה את ריאן עמאשה, שבעט לרשת וקבע שוויון 1:1. עם האוכל בא התיאבון ובתוספת הזמן של המשחק, בדיוק כמו ביום חמישי האחרון במשחק הניצחון על עראבה, הגיע שער – הפעם היה זה שער מהפך שכבש נאג’י אבוו ג’בל, שקבע את תוצאת המשחק – ניצחון 1:2 לזכות בני ממב”ע, שחגגה עם מאות מאוהדיה התומכים, ממב”ע תפגוש בגמר גביע הליגה את בית”ר עירוני נהריה.

ביום שבת אחה”צ בני ממב”ע תתארח אצל אהלי טמרה, במשחק הליגה הראשון לעונת 23/24.

הרכב ממב”ע במשחק: סאמח קיש, אחמד עלי, יוסף דרוויש, עודי אבו סלאח, ניב אטינגר, עודאי אבו שהין, איהם זהוה, מרסיל סמארה, נג’ואן סובח, נאג’י אבו ג’בל ואסעד עמאשה

היה שם במקום ובזמן הנכון. נאג’י אבו ג’בל