כדורגל: רק שתי קבוצות ליגה ייצגו את צפת בעונה הקרובה

קבוצת הבוגרים לא נרשמה, קבוצת נערים א’ הודיעה על התפרקות

אחת מגולות הכותרות של תחילת הקדנציה של שוקי אוחנה כראש העיר של צפת, הייתה החזרתו של ענף הכדורגל לחיים. המגרש המיתולוגי, שהיה ידוע כבעל משטח רעוע במיוחד, עבר מתיחת פנים והוקם מגרש סינטטי חדיש ואיכותי עם יציע, חדרי הלבשה ותאורה, הפועל צפת הוקמה מחדש ובתחילה עם קבוצת בוגרים, שתי קבוצות במחלקת הנוער ועוד קבוצות בבית הספר לכדורגל, בהמשך צמחה מחלקת הנוער לארבע קבוצות, בעוד שקבוצת הבוגרים עלתה לליגה ב’ ונראה היה שהכדורגל בדרך לימים יפים, אלא שככל שעבר הזמן שוב הענף דעך בעיר המקובלים.

חבל שמגרש כזה לא יהיה גדוש בקבוצות צפתיות. המגרש בצפת


אחרי שקבוצת הבוגרים ירדה לליגה ג’ ובימים אלה, בהם עמותת הספורט פורעת את חובותיה לשחקנים ולמאמן מהעונה שעברה, על פי הרישומים באתר ההתאחדות לכדורגל, לצפת לא יהיה בעונה הבאה ייצוג בליגות הבוגרים וגם בגזרת מחלקת הנוער נרשמת הצטמצמות, זאת לאחר שקבוצת נערים א’ – שכבר שובצה בתחילת השבוע לליגת מחוז יזרעאל, הודיעה על התפרקותה ונקנסה ע”י בית הדין של ההתאחדות לכדורגל. הקבוצות שייצגו את המועדון הצפתי הן קבוצת נערים ג’ וקבוצת ילדים א’, שלמעשה עולות כיתה. חשוב לציין, שקבוצת ילדים א’ מונה לעת עתה 15 שחקנים רשומים, כמות גבולית של שחקנים לפעילות תקינה. בעונה שעברה, כששיחקה הקבוצה בשנתון ילדים ב’, מנתה הקבוצה 20 שחקנים.

לפחות לעת עתה, הכדורגל הצפתי לא רק שלא מצליח להתרומם, רחוק מכך. האם פעילות בית הספר לכדורגל תחת ניהולו המקצועי של משה שלי ובחסות מכבי חיפה, תביא את הבשורה המיוחלת – מועדון עם מחלקת נוער גדולה ומקצועית יותר? זה הזמן יגיד. 

קבוצת הגיל הבוגרת של המועדון הצפתי. קבוצת נערים ג’ והמאמן, ג’קי מלול