איחוד הצלה עמק החולה נהנים עם המשפחות

הפנינג משפחות מתנדבים ומתנדבות נערך בבית הלל. על מה שהיה שם, בכתבה זו

פופקורן חם, “שערות סבתא”, ג’אגלינג, בועות סבון ,מתנפחים, שולחנות משחק, ברד, ארוחה חלבית כיד המלך, ועוד המון הפתעות היו חלק מאירוע משפחות בבית הלל למתנדבי סניף עמק החולה. היה זה אירוע שכולו חוויה וכיף. איחוד הצלה – ארגון המתנדבים הלאומי, רואה חשיבות רבה בקיום גיבושים מסוג זה, על מנת להוקיר תודה והערכה ומתן תשומת לב גם לבני ובנות הזוג וכמובן לילדי המתנדבים, שלא פעם נותרים מאחור בעקבות ההקפצות לאירועים הרפואיים. באירוע חולקו 4 מכשירי דפיברילטור לכוננים, תרומתם הנדיבה של משפחת אפריאט לזכר נשמת האב המנוח, פרוספר אפריאט ז”ל.


“מתנדבי איחוד הצלה נקראים לסיוע רפואי מדי יום ביומו לעשרות אירועים מצילי חיים” כך תיארה ויקי תפארת, ראש הסניף והוסיפה:” כולנו עדים לתנועה הערה של אלפי מטיילים בחבל הגליל בחופש הגדול. כל אלו יחד, העלו את מפלס הכוננות והקריאות במתן סיוע וטיפול רפואי פעם אחר פעם ולעיתים מספר פעמים מידי יום כשהם משאירים מאחור את בני משפחותיהם”.

ויקי תפארת לצד כמה מהמתנדבים המסורים



למי תודה ולמי ברכה? זו הרשימה של ויקי תפארת: “ברצוני להודות למשפחת אפריאט על תרומתם ברכישה של מכשיר מציל חיים. כמו כן, משקי הגליל העליון וחברת כלל ביטוח ופיננסים בזכות תרומתכם הנדיבה, רכשנו מזרקי אפיפן (מזרק אדרנלין למצבי אלרגיה מסכנת חיים) וחילקנו לכוננים. תודה לצוות תרבות שעובד קשה כדי שכל אירוע גיבוש יהיה לא פחות ממדהים וכמובן לארגון איחוד הצלה — הארגון המדהים, שיודע שלחבק ולהעריך כל מתנדב ומתנדבת”.

הילדים עשו להם “חרמון” קטן משלהם