כדורגל: תיקו לנוער, הפסדים לנערים

במחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה קיוו לשבת מוצלחת יותר. קבוצת הנוער החמיצה ניצחון בנתניה, קבוצות הנערים שבו עם הפסדים לביתן

קבוצות הנוער והנערים של עירוני קרית שמונה התייצבו היום למשחקי ליגה, כל אחת מהקבוצות בליגת העל, כשבניגוד לקבוצת נערים ב’ – לה היה זה משחק במסגרת המחזור השני, לקבוצת הנוער ולקבוצת נערים א’ היה זה משחק ליגה ראשון.

איך שגלגל מסתובב לו. שער שכבש אורי שנפר במחזור הראשון של העונה שעברה עמוק בתוך תוספת הזמן, הציל את קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה ,בהדרכת המאמן עומר לוינזון, מהפסד במשחק החוץ מול הפועל ת”א – שהסתיים בתוצאת שוויון 1:1. עברה שנה וקבוצת הנוער של קרית שמונה, עם אותו מאמן על הקווים, כשהיא מחזיקת גביע המדינה, פתחה עונה במשחק חוץ מול מכבי נתניה – סגנית אלופת המדינה. המשחק הועבר בשידור ישיר בערוץ הספורט. שער מרשים שכבש אורי שנפר בבעיטה מ-16 מטרים בדקה ה-25 העניק לקרית שמונה יתרון 0:1, שהחזיק מעמד עד לדקה ה-93 בה נתניה הצליחה לכבוש שער שוויון דרמטי, שקבע את תוצאת המשחק – שוויון 1:1.

קבוצת נערים א’, שמודרכת ע”י אדריאן רוצ’ט, התארחה אחה”צ אצל בני יהודה ת”א וספגה הפסד 2:0.

קבוצת נערים ב’, שמודרכת ע”י אילן עזריה, שבה מחדרה עם הפסד 2:0, במשחק שבו ספגה שני שערים במחצית השניה. בשלהי המשחק עימות בין שחקן קרית שמונה לשחקן חדרה הביא להרחקתם של השניים בכרטיס אדום. לקבוצת נערים ב’ זהו הפסד שני, לאחר שבשבוע שעבר נחלה הפסד 1:0 במשחק מול הפועל ר”ג.

שער מרשים. אורי שנפר