טניס: עילי חיות זכה בטורניר פיוצ’ר בליטא

טניס כסאות גלגלים: הישג מרשים לבן היישוב כורזים בתחרות בליטא

עילי חיות – שעשה חיל בעבר בעולם הריצה ומאז פציעתו בסיום טקס חניכה של יחידת מגל”ן בשנת 2018, ממשיך להרשים בביצועיו כשחקן טניס כסאות גלגלים. בתחילת השבוע זכה עילי חיות במקום הראשון בתחרות פיוצ’ר שנערכה בליטא, לאחר שעבר בהצלחה את כל השלבים משלב שמינית הגמר ועד הגמר, כשבועיים לאחר שהודח בשמינית גמר אליפות אירופה שנערכה בהולנד. ההצלחה של עילי חיות בטורניר האחרון מעלה אותו למקום ה-25 בדירוג האירופי.

הרבה סיבות לחייך. עילי חיות

לאחר ההדחה מאליפות אירופה שיתף עילי חיות את עוקביו בעמוד הפייסבוק שלו בתחושותיו: “לצערי, לא הצלחתי להציג את הטניס הטוב שאני רגיל ויודע, היריב שלי הגיע מוכן ונתן משחק טניס ברמה גבוהה.למרות זאת אני מרגיש שזאת הייתה חוויה מטורפת, מדהימה ומלמדת מאוד עבורי.התעוררתי מוקדם היום ועל הבוקר, כשכבר התחלתי בהכנות למשחק, הבנתי שאני עתיד לשחק במגרש המרכזי ושלמשחק יהיה שידור בלייב לכל העולם. הלחץ וההתרגשות אצלי הגיעו לשיא ונתתי לזה להשפיע עליי. כבר שעליתי לחימום, הרגשתי שהיד קצת קשה ולקח לי זמן עד שהשתחררתי ולצערי גם לא הצלחתי לשמור על ריכוז לאורך המשחק ובקיצור,זה לא היה היום שלי”.

קיווה לטורניר מוצלח יותר. עילי חיות בטורניר אליפות אירופה


על ההצלחה הגדולה בתחרות בליטא כתב חיות: “לקום מהקרשים. להילחם עד הסוף, לאסוף את עצמי אחרי אליפות אירופה פחות מוצלחת.לחזור מפיגור שהוא כמעט בלתי אפשרי לחזרה במערכה האחרונה.
לנצח את טורניר וילנה בליטא. לנגב את הדמעות שירדו בסוף גמר של מעל 3 וחצי שעות. להבין שהצלחתי.
מתרגש, גאה ובעיקר שמח. לפני 4 חודשים הגעתי לטורניר בליטא כפייבוריט והודחתי כבר בסיבוב הראשון, הפעם באתי בשביל לתקן ובתום גמר של מעל ל-3 וחצי שעות שכלל חזרה מפיגור 4-1 במשחקונים במערכה האחרונה, סיימתי כמנצח של אליפות ליטא שהתקיימה בוילנה. אין ספק שבשבוע האחרון חוויתי את כל הרגשות שאפשר לחוות והניצחון הזה יישאר איתי עוד הרבה זמן”.

עילי חיות לא שכח להביע תודה למאמניו ותומכיו: “תודה למאמן שלי – נמרוד ביכלר ולעוזר המאמן – דורון רפפורט, שנמצאים פה איתי בוילנה וכמובן תודה לכם על התמיכה האדירה שאני מקבל מכם בכל דרך אפשרית, זה בשבילכם”.

תמונת ניצחון. עילי חיות בסיום הטורניר בליטא