כדורגל: נקודה נוספת לטובא, הפסד לצפת

ערב של כדורגל במחוז צפון א’ של ליגה ב’. בני טובא עם נקודת ליגה שניה, הפסד ראשון להפועל עירוני צפת.

רגע לפני הסגר והקפאת הפעילות המסתמנת בליגות הבוגרים הנמוכות ובליגות הצעירות, נערכו הערב שני משחקים בהם לקחו חלק שתיים מהנציגות שלנו בשני הבתים של מחוז צפון א’ בליגה ב’ – בני טובא מבית א’ והפועל עירוני צפת מבית ב’. שתי הקבוצות לא מצאו את עצמן בצד המנצח.

בני טובא א-זנגריה, שצברה נקודה אחת בשני המחזורים הראשונים, הוסיפה נקודה נוספת למאזנה. הקבוצה של איתן פחימה אירחה לאור זרקורים במגרש החדיש בצפת את צעירי סכנין – שנחלה הפסד במשחק היחיד שקיימה. במשחק שהיה די שקול ברמתו נפרדו הקבוצות בתוצאות שוויון 1:1. נא’אל אבו עוואד העלה את טובא ליתרון 0:1 בדקה ה-33, סכנין כבשה שער שוויון בדקה ה-55.

הפועל עירוני צפת נחלה מפלה לא נעימה במשחק החוץ מול אחי עכו. הקבוצה של חגי ממן, שצברה 4 נקודות בשני המחזורים הראשונים, התארחה אצל אחי עכו – שמאזנה היה מושלם בתום שני מחזורים. המשחק נערך באצטדיון בעכו – שנחשב לאחד מהאצטדיונים האיכותיים בארץ. אם לא די בכך שצפת נקלעה לפיגור 1:0 בשלב מוקדם, בדקה ה-30 השוער בשאר דהאר נפצע והוחלף באביאל הר ציון. עד לסיום המחצית הראשונה צפת ספגה שער נוסף. הקבוצה המארחת המשיכה את המומנטום המצוין גם במחצית השניה, כבשה שני שערים נוספים ובסיום חגגה ניצחון 0:4.

קיוו לניצחון ראשון. שחקני בני טובא א-זנגריה