טניס: עילי חיות זכה בשני טורנירים באנגליה

עילי חיות השתתף בתחרויות futre בעיר נוטיגהאם וזכה בטורנירי היחידים והזוגות

גאווה גדולה ועצומה למדינת ישראל ולגליל העליון בפרט. בסופ”ש האחרון עילי חיות, נכה צה”ל, מהיישוב כורזים זכה במקום הראשון בתחרויות יחידים וזוגות, שנערכו בעיר נוטיגהאם באנגליה. עילי חיות החל כל אחד מהטורנירים בשלב רבע הגמר ועבר בכל אחד מהם בהצלחה שלושה מתמודדים. הנקודות שצבר מענקיות לו נקודות לקראת השנה האולימפית ומקדמת את מיקומו בדירוג העולמי. כעת עילי חיות מדורג במקום ה-27. בהמשך השבוע ישתתף באליפות אירופה, שתיערך בהולנד.

להצדיע לו. עילי חיות בסיום הטורניר

עילי חיות בתגובה על הזכיות בחשבון הפייסבוק שלו: “שמח וגאה לעדכן שניצחתי בטורניר היחידים וגם בטורניר הזוגות של הנוטינגהאם פיוצ׳ר וסיימתי במקום הראשון בטורניר!אין שמח ממני על כך שהצלחתי להציג בטורניר את הטניס שלי בצורה שציפיתי מעצמי, התעלתי על רגעי קושי ועל ההישגים שיביאו עוד נקודות דירוג בדרך לחלום הפראלימפי”.

את הזכיות בטורנירים הקדיש חיות לשני אנשים קרובים לליבו, שהלכו לעולמם בשבוע שעבר:
“אני רוצה להקדיש את הזכיה בטורניר לשני אנשים יקרים שאיבדתי השבוע:את הניצחון בטורניר היחידים אני מקדיש לאלי בירנבוים ז״ל – יושב ראש הוועד הפראלימפי שנפטר השבוע ממחלת הסרטן איתה נלחם בשנים האחרונות, אלי תמיד היה שם בשבילי מהרגע שנכנסתי לספורט הפארלימפי לכל דבר שהייתי צריך, עזר ותמך.

את הניצחון בטורניר הזוגות אני מקדיש ל-יפה צרפתי ז״ל, חברה טובה של המשפחה שנפטרה בבוקר הטיסה לטורניר, יפה הייתה אישה מדהימה ויקרה שממש גידלה אותי והכירה אותי מהיום בו נולדתי.לפני העליה למשחקים חשבתי על אלי ועל יפה ואין לי ספק שחלק מההצלחה היא מהכוח שהם נתנו לי להילחם על המגרש.הנצחונות האלו בשבילכם”.

טונות של השראה. עילי חיות בשיחה מרתקת עם העיתונאי, אורי משגב