חצור: המועצה מביטה קדימה

בכנס מנהלי מחלקות הונחו תוכניות עבודה לשנת 2024

מפגש מנהלים חצי שנתי למעקב על ביצוע תוכניות העבודה לשנת 2023 נערך במועצת חצור הגלילית. באירוע נכחו כל מנהלי המחלקות של המועצה וכמובן ראש המועצה שמעון סויסה והמנכ”ל שגב עייש.

תוכניות העבודה של המועצה נכתבות מדי שנה בחודשי הקיץ, ומאושרות יחד עם תקציב המועצה על-ידי המליאה. תהליך התכנון השנתי הינו תהליך מורכב המשפיע על תפקוד המועצה ועל מתן השירות לתושב.

כל מנהלי המחלקות מבצעים סקירה של הצרכים העולים מן הישוב והתושבים וניגשים לכתיבת תוכניות העבודה לקראת השנה החדשה, כאשר לנגד עיניהם ערכים מובילים של מתן שירות איכותי, יעילות וכלכליות. במפגש אף הונחו היסודות לתוכנית העבודה לשנת 2024.

המחלקות נבדקות על ביצועיהן אל מול תכנית העבודה ארבע פעמים בשנה, כל רבעון. כעת התכנסו המנהלים למפגש חצי שנתי, להצגת ביצועי המחלקות, דיון באתגרים העומדים לפניהם, הסקת מסקנות לקראת החציון הבא ולמידה משותפת. יש לציין כי אירוע חשוב זה מסייע למנהלים לתאם פעולות ולסנכרן את עבודת המועצה.

לשכת המנכ”ל הציגה את פעילותה בתחום קידום היכולות הדיגיטליות של המועצה, שתפקידן לשפר את יעלות העבודה ואת זמינות המועצה ומתן שירות איכותי לתושבים. גזברית המועצה, סופי מאור, סיפרה על גיוס משאבים נרחב שנעשה לטובת פיתוח המועצה.

מהנדס המועצה, ישראל יעקבי, דיווח על התקדמות נרחבת בתכנון ובינוי פרויקטים במועצה, ובניהם – התקדמות בסלילה בשכונת הבוסתן, תוכניות פיתוח לשכונת נווה חן, תכנון בית כנסת בקריה החסידית, ביצוע עבודות להקמת מעון יום בשכונת הבוסתן ועוד.

מנהל האגף הטכני, דני ראש, הציג את פרויקט הקמת מתחם כלבים המשפר משמעותית את איכות החיים של בעלי הכלבים והכלבים עצמם. מחלקת הרווחה הציגה פיתוח של שירותים יעודים ומענים חדשים בתחום הרווחה – הקמת מועדון מופת לגיל השלישי והקמת יחידה לטיפול באלימות.

מנהל מחלקת חזות העיר, ישראל צמח, הציג פרויקט שיזם לטובת חסכון בעלויות תפעול וניקיון וכן לטובת שיפור חזות השוק בעזרת הצבת פחים וקרטוניות במתחם. מחלקת החירום והבטחון בראשות הקב”ט צביקה בלילתי הציגה את פרויקט תחזוקת המקלטים אשר זכה בתחרות הארצית על ‘דגל היופי’ מטעם המועצה לישראל יפה. מחלקת החינוך הראתה את הובלת התוכנית האסטרטגית לחינוך, אשר שמה דגש על חינוך כמנוף למצוינות. במועצה ציינו כי “אותם מנהלים עומדים, בין השאר, מאחורי ההצלחה ורמת השירות לתושב, מיקוד ועמידה על השגת יעדים. לכל מנהל יש מקום ומשמעות בהתעצמותה של חצור שלנו”.