כדורגל: בן לולו הציל את הקריה מהפסד לחדרה

שער שכבש גיא בן לולו, בסמוך לסיום המשחק שבו אירחה עירוני קרית שמונה את הפועל חדרה, קבע שוויון 1:1 והציל את קרית שמונה מהפסד ראשון העונה.

ליגת העל בכדורגל חזרה היום לפעילות, לאחר חודש וחצי של פגרה כפויה בשל משבר הקורונה. עירוני קרית שמונה, שצברה 4 נקודות בשני המשחקים הראשונים של העונה, אירחה את הפועל חדרה – שתחלואת הקורונה היכתה בה לאחר המחזור הראשון – שבו היא נחלה הפסד 2:1 במשחק הביתי מול מכבי חיפה, מה שמנע ממנה להתייצב לשני מחזורי הליגה שלאחר מכן.

עירוני קרית שמונה, שיצאה ל”פגרת הסגר” עם טעם של החמצה – לאחר שלא הצליחה לתרגם מצבי הבקעה לניצחון על הפועל חיפה, במשחק שהסתיים בתוצאת שוויון 1:1, שוב עמדה הערב באותה פוזיציה. גם הערב היא החזיקה יותר בכדור, אם כי לא הגיעה לאותה כמות מצבים כמו במחצית הראשונה של המשחק מול הפועל חיפה, גם היום היא נאלצת להסתפק בנקודה אחת. הפעם לא היו החמצות מרובות מנת חלקה של קרית שמונה, שהייתה מאוד לא מרוכזת בפעולה האחרונה וכך מצאה את עצמה מתקשה לייצר מצבי הבקעה והפעם היא גם נאלצה לרדוף אחרי היריבה, לאחר שמקסים פלקושצ’נקו, הקשר האורח, סיים מהלך של התקפה מתפרצת בבעיטה מחוץ לרחבה לרשתו של ברטקוס והעלה את קבוצתו ליתרון 0:1. השוער האורח, רובי לבקוביץ’, היה במיטבו במחצית השניה וסיכל ניסיונות הבקעה של קרית שמונה, שבדקה ה-90 הצליחה להימנע מהפסד, בזכות בעיטה מהאוויר של גיא בן לולו, לאחר הגבהה של דור אלו. השער שכבש בן לולו קבע את תוצאת המשחק – שוויון 1:1.

הרכב עירוני קרית שמונה (בסוגריים המחליפים): דז’וגאס ברטקוס, דור אלו, עידן נחמיאס, אורי דהן, זיו מורגן (אמיר בן שמעון – 75), יואב הופמהייסטר (אופיר מזרחי – 46), סמואל בראון, רועי קהת (אדריאן רוצ’ט – 65), סקו טורה, יוג’ין האנסה (גיא בן לולו – 84) ולוסיו מרינאו.

פספוס לשני הצדדים. שחקני שתי הקבוצות לפני המשחק