טניס שולחן: אלעד מרנבך כובש את פינת “מאמן החודש”

בתום 5 שנות אימון מחליט אלעד מרנבך לקחת פסק זמן ולהמשיך לשחק במסגרת המועדון. שמחים להעניק לו את תואר “מאמן החודש”

מועדון טניס שולחן של הפועל מבואות חרמון הצליח בחמש השנים האחרונות להיבנות בהדרגה בצורה מרשימה ולתפוס מקום נכבד במפת הספורט בגליל העליון, הרבה בזכות עבודה מאומצת של המנהל המקצועי – שחר גלעד ושל מנהל המועדון אלעד מרנבך – שניהם מאמנים במועדון. יחד עם צח אשנר – רכז הספורט של המועצה, הצליחו יחד לבנות מועדון המונה כ-100 שחקנים ושחקניות מגילאי ילדים, דרך סטודנטים/ות ואפילו אנשים בגיל השלישי.

גדלים ביחד. אלעד מרנבך וכמה משחקני המועדון


אלעד מרנבך, בן 29, הגיע צפונה לפני מספר שנים בעקבות לימודי תואר בשירותי אנוש ותחום אסיה במכללת תל חי. מרנבך, במקור מר”ג וכיום מקרית שמונה, התערה בהוויה הצפונית ובזכות זוגיות ואהבה לטניס שולחן, נשאר בצפון גם לאחר הלימודים. מרנבך עובד בחברת התיירות “גוליבר” כמנהל פעילות חו”ל בסניף קרית שמונה. אלעד מרנבך הדריך לאורך השנים ילדים ונוער, במקביל להיותו שחקן בקבוצת הבוגרים, רכז פעילות בוגרים ונבחרות הישגיות, מנהל שיווק ושת”פים עסקיים, החליט לאחרונה לפרוש מתחום האימון ולהתמקד במשחק. את הסיבות הוא משתף עמנו בריאיון הבא בפינת “מאמן החודש”.

לפני שנגיע לריאיון, צח אשנר מביע הערכה גדולה לפועלו של אלעד מרנבך לאורך השנים: “אין ספק שבלעדיו הפרוייקט הזה שלנו היה נראה אחרת לגמרי. אלעד הצליח באופי המיוחד ובהתלהבות לגייס עשרות שחקנים למועדון – מגיל 20 ועד 90 ולכל אחד ידע להתייחס ולתת בדיוק את מה שהוא צריך. בנוסף, נתן לנו את כל הסיוע שרק היינו צריכים, קידם, פרסם, רץ ממקום למקום – ובעצם עשה כל מה שצריך כדי לקדם את המועדון. על כל זה נשאר לומר לו רק מילה אחת – תודה”.

המילים מדברות בעד עצמן



אלעד, איך אתה מסכם פרק של 5 שנים במועדון?

“פרק מאוד משמעותי בחיי. התחלתי כמדריך צעיר לפני כחמש שנים באימון קבוצות ילדים ונוער, הדרכה היתה דבר חדש עבורי. למדתי על עצמי ועל יחסי אנוש דרך  התפקיד ודרך העשיה. ההזדמנות לגרום לילדים ולמבוגרים להנות כל כך ולהתמיד בענף הצנוע שנקרא טניס שולחן גרמה לי לרצון בלתי פוסק לאמן כמה שיותר. אני חושב שהאהבה שלי לענף הטניס שולחן והזכות לעבוד עם האנשים המדהימים שמנהלים את המועדון, שחר גלעד וצח אשנר, עזרו לי בהצלחתי בתפקידיי במועדון”.

במה התמקדת בשנה האחרונה?


“בשנה האחרונה עסקתי בהגדלת קבוצות הסטודנטים והמבוגרים. בזכות התמיכה של המועדון גדלנו ב50% בכמות השחקנים, עשינו שיתופי פעולה עם מכללת חי ושחקנית מקבוצת הנשים שלנו זכתה בתואר אליפות אס”א לשנת 2023”.

יש לו אתגרים כשחקן. אלעד מרנבך בפעולה


ומה גורם לך לעשות פאוזה מאימון?

“אחרי חמש שנים של עשייה יומית בלתי פוסקת, הגיע תורי לשנות סטטוס ממאמן למתאמן ולהשקיע בפאן ההישגי של הענף. אל דאגה, אני עוד אחזור לתחום האימון”.

מה אתה צופה למועדון בשנים הקרובות?

“אני צופה למועדון עתיד ורוד – בזכות הצוות המדהים שגדל עם מדריכים איכותיים ורעבים להצלחה – וכמובן בזכות המנהלים המדהימים של המועדון, שימשיכו להפיץ את בשורת הטניס שולחן בגליל העליון”.

מה המטרות שלך לשנה הקרובה?

“השנה אני מתמקד בפאן ההישגי. אני מצפה להגיע לפודיום באליפויות הרשמיות של האיגוד ולפלייאוף עליה לליגה הארצית של איגוד הטניס שולחן”.

מודל מצוין לחיקוי. אלעד מרנבך לצידו של ותיק שחקני המועדון – דובי אופנהיים מקיבוץ דפנה