אגרוף תאילנדי: אליסף סטמס זכה באליפות ישראל לילדים

הספורטאי הכישרוני מחצור זכה במקום הראשון באליפות שנערכה בסופ”ש

הישג מרשים לדור הצעיר של הספורטאים בחצור הגלילית: אליסף סטמס בן ה-11 הוכתר השבוע כאלוף ישראל באיגרוף תאילנדי, בתחרות שנערכה בכרמיאל. סטמפס, שמתאמן זו השנה השנייה בלבד במרכז לאמנויות לחימה בחצור הגלילית בניהולו של פול בנג’מין, ניצח יריבים מכל חלקי הארץ בדרך לתואר – באליפות הארץ הראשונה בה הוא נוטל חלק.

הסיפור של סטמס פיקנטי ביותר. אביו של אליסף, אבשלום, התחרה בצעירותו גם כן באיגרוף תאילנדי והיה אף הוא תלמידו של בנג’מין לפני 26 שנים. בנג’מין עצמו החמיא לאלוף ישראל החדש והיורש הצעיר במשפחה: “אליסף אמנם קל משקל, אבל מאוד חזק. הוא לוחם אמיתי. זו הייתה בסך הכל התחרות הראשונה שלו, אבל הבחינו ישר בפוטנציאל. כל הכבוד”.

הרשים בביצועיו. אליסף סטמס עם המדליה ותעודת ההצטיינות

סטמס, הלומד בבי”ס חוני המעגל בחצור, סיפר על ההתרגשות לפני ולאחר הזכייה: “לפני הקרב הייתי ממש לחוץ. זה ממש מלחיץ להיות בסיטואציה הזאת כשאתה נכנס לזירה. הייתה לי תחושה שאני אצליח להגיע להישג, לא חשבתי שאגיע למקום ראשון, אבל בסוף הצלחתי”.

סטמפס הוסיף: “אני מאושר, כבשתי את היעד שהצבתי לעצמי וזה היה משמח. בלי העזרה של המאמן שלי פול לא הייתי מצליח להגיע למקום הראשון ולרמה כזו גבוהה”.

אביו של אליסף, אבשלום, סיכם: “לפני 26 שנים פול אימן גם אותי. היינו חבורה מדהימה שהתאמנה עם פול למשך מספר שנים מיוחדות. הידיעה שאת המסע המאתגר הזה אליסף עובר יחד עם פול מרגיעה מאוד בתור אבא”.

בעקבות האב. אליסף סטמס לצד מאמנו, פול בנג’מין