תרגיל רב זירתי של מד”א הסתיים בהצלחה

מרחב ירדן גלבוע של מד”א קיימו היום תרגיל מוכנות לתרחיש של מלחמה רב זירתית

היום (ב׳) קיים מגן דוד אדום תרגיל רב זירתי בו נדרשו צוותי מד״א, במוקד החירום 101 ובשטח להעניק מענה רפואי לנפגעים במספר תרחישי הסלמה שונים בצפון הארץ.

בתרגיל שהתקיים במרחב ירדן וגלבוע של מד”א כחלק מתוכנית העבודה השנתית של מחלקת שעת חירום באגף המבצעים של מד”א בהשתתפות עשרות חובשים ופראמדיקים במוקד החירום 101 של מד”א ובכ-30 רכבי חירום, בהם: ניידות טיפול נמרץ, אמבולנסים ואופנועי חירום לתגובה מיידית תרגלו טיפול בנפגעים רבים בזירות שונות בו זמנית.

מנהל מחלקת היערכות לשעת חירום במד״א פליקס לוטן: ״צוותי מד״א סיימו כעת תרגיל מוצלח בצפון הארץ. הצוותים בשטח והנהלות המרחבים ערוכים להעניק מענה רפואי בשלל אירועים ביטחוניים וכבר פועלים ליישם את הדגשים שעלו במהלך התרגיל הרב-זירתי על מנת שהם יוטמעו בתהליכי העבודה הארגונית, וזאת על מנת לשפר את מוכנות הארגון למקרי הסלמה ואסונות.״

מנכ״ל מד״א אלי בין: ״מגן דוד אדום נערך לאורך כל השנה למצבי חירום ומתרגל באופן שוטף יחד עם כלל גורמי החירום במדינת ישראל. התרגיל היום חיזק את המוכנות של צוותי מגן דוד אדום בשטח על מנת להעניק את המענה הרפואי הטוב ביותר אם חלילה יתרחש פה אירוע הסלמה משמעותי. אזרחי מדינת ישראל שסומכים על מד״א שייתן את המענה הרפואי באירוע שכזה יכולים לישון בשקט”.

תיעוד מחמ”ל המבצעים (צילום: דוברות מד”א)