כדורגל: הנוער העובד וההופך של קרית שמונה

קבוצת הנוער של עירוני ק”ש הפכה פיגור 2:0 לניצחון חוץ 2:3 על הפועל ר”ג, שנהנתה ממאזן מושלם.

קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה עם ניצחון ליגה שני ברציפות, אחרי שפתחה את העונה עם צבירה של נקודה אחת ואפס שערי זכות. שבוע לאחר ניצחון חוץ המרשים 0:2 על מ.ס אשדוד התייצבה הקבוצה של אלון זיו למשחק חוץ מול הפועל ר”ג – שנהנתה ממאזן מושלם והצליחה לעשות קאמבק מרשים, כשעל שניים מהשערים חתומים שחקני בית שורשיים ילידי שנתון 2002.

פתיחת המשחק לא בישרה טובות לקרית שמונה, שכבר בדקה ה-7 עלתה ליתרון 0:1. ר”ג המשיכה להיות דומיננטית, אך לא ניצלה זאת להגדלת התוצאה עוד במחצית הראשונה.

במחצית השניה שער בדקה ה-64 שכבשה הקבוצה המארחת הכפיל את יתרונה ונראה היה שהיא בדרך לניצחון נוסף, אלא שבדקות האחרונות של המשחק התהפך המומנטום. נגיעת יד ברחבה של אחד משחקני ר”ג שלחה את הבלם אור חסין לבעוט בעיטת פנדל, שאותה תרגם לשער שצימק את התוצאה בדקה ה-80  ל-2:1. ר”ג נותרה בעשרה השחקנים ועם האוכל בא התיאבון של קרית שמונה. בדקה ה-85 הצליח שניר ביטון – שהגיע מקבוצת הנוער של עירוני נשר, לכבוש שער שוויון 2:2. בדקה ה-88 הצליח הקשר רועי בן דוד לכבוש שער בכורה מאז שעלה לקבוצת הנוער בעונה שעברה. היה זה שער המהפך, שער שסלל את דרכה של קרית שמונה לניצחון 2:3. 

ניצחון חוץ מרשים. שחקני שתי הקבוצות טרם תחילת המשחק (צילום: עמוד הפייסבוק של מחלקת הנוער הפועל ר”ג-גבעתיים)