לאחר 9 שנים: מנהלת חדשה לבית החינוך המשותף עמק החולה

עירית ארנון תחליף בתפקיד את עדנה בז, שמסכמת תקופה בכתבה זו. ארנון מגיבה בשמחה על המינוי

בית החינוך ‘עמק החולה’ בכפר בלום סיים לאחרונה שנת לימודים עמוסה ומרתקת, אבל את שנת הלימודים הבאה הוא יפתח עם מנהלת חדשה, כאשר עירית ארנון תחליף את עדנה בז בתפקיד. עירית, תושבת כפר בלום, מילאה מגוון תפקידים ב-22 שנותיה בבית-הספר, ובשבע השנים האחרונות מכהנת כמנהלת החטיבה העליונה. זוהי הזדמנות נהדרת לאחל בהצלחה לעירית ולומר תודה גדולה לעדנה, אשר סיימה תשע שנות ניהול מוצלחות ורוויות בהישגים מרשימים, הן בפן האישי והם בפן הבית ספרי.

עדנה בז: “הייתה לי הזכות הגדולה לנהל את בית החינוך המשותף עמק החולה, זהו בית חינוך שרבים בוחרים ללמוד בו בזכות הצוות הערכי, המקצועי והמסור לקהילתו. אני לוקחת את הכלים והניסיון שרכשתי בעמק החולה לאתגר הבא שלי – ניהול בית החינוך החקלאי “כדורי”, שהוא בית ספר עם מורשת ציונית וישראלית מפוארת ומרתקת. אני נשארת בחינוך ההתיישבותי ואעבוד בשיתוף פעולה מחבק עם עירית ארנון המנהלת החדשה של עמק החולה. זה מרגש אותי מאוד”.

עירית ארנון: “אני שמחה מאוד על ההזדמנות שניתנה לי להוביל את בית ספר עמק החולה’, ורואה בכך זכות גדולה לצד אחריות רבה. בית ספר עמק החולה הוא בית עבורי, כאן התפתחתי במישור החינוכי, המקצועי והניהולי וכאן למדו שלושת ילדיי. אני מאחלת לעדנה האהובה המון בהצלחה בדרכה החדשה”.

אחת לצד השניה. עדנה בז לימינה של עירית ארנון