כדורסל גברים: לציין 30 שנים לאליפות עם ניצחון בפלייאוף

הפועל גליל עליון תארח את האלופה מחולון למשחק שני בסדרת רבע גמר הפלייאוף. טקס לציון 30 שנים לאליפות המדינה ההיסטורית, ייערך טרם המשחק

שלושה ימים חלפו מאז שהפועל גליל עליון הובסה במשחק הראשון בסדרת רבע גמר הפלייאוף העליון מול האלופה, הפועל חולון. הערב, בשעה 19:00, באולם “הפיס” בכפר בלום, ייפגשו שתי הקבוצות למשחק השני בסדרה. חולון תקווה לניצחון במטרה לסגור עניין במשחק השלישי, שייערך ביום שני הקרוב בחולון – בעוד שגליל רוצה לנצח כדי להישאר בתמונת העליה לחצי הגמר ולא פחות מכך – להעניק לאוהדיה חוויה מהנה בדמות ניצחון ולפחות עוד משחק ביתי אחד.

מחר (ה-19/5) ימלאו 30 שנים לזכייה באליפות ההיסטורית בה זכתה הפועל גליל עליון. הערב יוכלו האוהדים לפגוש את הכוכב הגדול של הקבוצה מאותה עונה – הרכז דורון שפר, שיגיע כאורח כבוד. יוצב דוכן למכירת גופיית רטרו מעונת האליפות, הרוכשים יזכו בקבלת ספרו החדש והמרתק של דורון שפר. יש לבצע רכישה מוקדמת. לרכישה, לחצו כאן

גופיית הרטרו


נעבור למנה העיקרית – המשחק. התירוץ של עייפות מהנסיעה לא יוכל לעמוד היום לזכות שחקני הגליל וגם לא לשחקי חולון – שהגיעו כבר אמש למלון בגליל, במטרה להגיע ברמת המוכנות הגבוהה ביותר למשחק. במשחק הקודם למעט דווין מארבל – שלהט ברבע הראשון ובתחילת הרבע השני, אף אחד משחקני הגליל לא התעלה ב”מאני טיים”. כדי לנצח, זה מוכרח להיות הערב שונה. מובילי הכדור החולונים, ג’ו רגלנד וסי.ג’יי האריס זכו ליותר מדי חופש ביום ראשון האחרון – מה שעזר גם לשחקנים האחרון להתעלות ולבוא לידי ביטוי. בלי הגנה הדוקה וקשוחה הרבה יותר, זה פשוט לא יעבוד.

הערב זה מוכרח להיראות אחרת. איתי מושקוביץ במאצ’ אפ מול שחר עמיר (צילום: גיל נוימן)




פרמטר נוסף שבו שחקני הגליל כשלו משמעותית במשחק האחרון וטעון שיפור הערב הוא פרמטר הריבאונדים. על אף שגליל נחשבת לקבוצת ריבאונד טובה יותר, חולון קטפה 41 כדורים לעומת 34 שקטפה גליל. החופש שלו זכו שחקני חולון עזר להם לסיים את המשחק עם 45 אחוזי קליעה מחוץ לקשת. חולון ידועה כקבוצה מצוינת בפרמטר קליעות עונשין, גם היא כמו גליל קלעה 19/22 ביום שני האחרון. כמה שפחות שליחה של שחקני חולון לקו, תסייע לגליל הערב.

איך צופים במשחק? לרכישת כרטיסים באתר “איוונטר” , לחצו כאן . ניתן לצפות בטלויזיה בשידור ישיר בערוץ 58.

צריכים את התמיכה שלכם. אוהדי הגליל ביציע (צילום: גיל נוימן)