כדורסל גברים: חולוניה תחילה. זרקור לסדרה ותקצירי וידאו מהמשחקים הקודמים

הפועל גליל עליון תחל הערב את סדרת רבע גמר הפלייאוף מול אלופת המדינה, הפועל חולון. כל מה שצריך לדעת לקראת המשחק, בכתבה זו

*. תקצירי הוידאו בכתבה הופקו ע”י ערוץ הספורט ודוברות מנהלת ליגת העל

לא הרבה אנשים האמינו, שהפועל גליל עליון תצליח עונה שניה ברציפות להעפיל לסדרת רבע גמר הפלייאוף העליון, למרות שעומד לרשותה התקציב הנמוך בליגה ולמרות שהקבוצה לא עשתה הכנה אידיאלית לעונה הזו עם סגל מלא – בעקבות חסרון שחקנים שנבע מפציעות, עיכוב בהגעת זרים ותקופה ממושכת שבה הקפטן נמרוד לוי עמד לרשות הנבחרת. הפועל גליל עליון הצליחה למרות פתיחת עונה לא מוצלחת להתעלות ולשחזר את ההישג הגדול מהעונה שעברה והערב, בשעה  20:30, היא תתייצב למשחק הראשון בסדרת רבע גמר הפלייאוף העליון – כשמצפה לה משחק חוץ מאתגר מול האלופה, הפועל חולון, שתזכה לתמיכה של אלפי אוהדים מהיציע. אם לא תגיעו להיכל טוטו בחולון, תוכלו לצפות במשחק בשידור ישיר בערוץ מספר 58. לרכישת כרטיסים (אוהדי הגליל יישבו ביציע D), לחצו כאן .

שתי הקבוצות נפגשו שלוש פעמים העונה: במשחקי הליגה כל אחת מהקבוצות שמרה על הבית והנחילה הפסד ליריבתה, במשחק שנערך במסגרת הבית העליון לפני כשבוע וחצי בכפר בלום – משחק שלא קבע דבר לקבוצות מבחינה טבלאית, חולון ניצחה 84:90. ביום חמישי הקרוב, בשעה 19:00, ייערך באולם “הפיס” בכפר בלום המשחק השני בסדרה (לרכישת כרטיסים, לחצו כאן).

תקציר המשחק מלפני שבוע וחצי בו חולון ניצחה 84:90 בכפר בלום


שתי הקבוצות אינן סובלות מחיסורים בגלל פציעות. בסגל החולוני הוחלט לא לרשום את הגבוה ג’בין דלרויה, אך לעומתו נרשמו חמישה שחקנים זרים: הגארדים ג’ו רגלנד וסי.ג’יי האריס – שיחד עם ניב משגב, ללא ספק יאתגרו את הגארדים הגליליים – רועי הובר, איתי מושקוביץ ודיישון בוקר. בחלק הקדמי יותר שלושת הזרים של חולון שנרשמו למשחק הם הפורוורדים כריס ג’ונס, היידן דלטון ומרווין ג’ונס שיחד עם שון דוסון ונתנאל ארצי – שיציבו אתגרים משלהם לווין לנגסטון, ברייס וושינגטון, נמרוד לוי ודווין מארבל.

הפועל גליל עליון מנצחת 66:86 בסיבוב הראשון של הליגה


הפועל חולון נחשבת לקבוצה עם משחק ריבאונד לא משובח בלשון המעטה, ברייס וושינגטון ונמרוד לוי – מהריבאונדרים המובילים בליגה, יצטרכו לנצל זאת. איתי מושקוביץ עם אחוזי קליעה מטורפים מחוץ לקשת העונה (44.6), רועי הובר נחשב לאחד ממחלקי האסיטסים המובילים בליגה – אין ספק שהם צפויים לזכות לפיקוח הדוק מצד חולון – שאותה לא כדאי לשלוח הרבה לקו העונשין (78.5 אחוזי קליעה בממוצע). שחקני הגליל יצטרכו לתת פוקוס על ג’ו רגלנד – מהקלעים הבולטים בליגה מכל הטווחים (וגם ממאבדי הכדורים המובילים בליגה), שלרוב מתעלה ב”מאני טיים” וכן על שון דוסון – שמצוי בתקופה מצוינת.

אין ספק שחולון יותר עמוקה ויחד עם הביתיות היא מגיעה עם עדיפות על הנייר למשחק הזה, אך הפועל גליל עליון הוכיחה שהיא מסוגלת לתת פייט לקבוצות מובילות בגם מחוץ לבית ואם הקבוצה תגיע רעבה, מפוקסת ומאמינה למשחק הזה, השגת ניצחון בהחלט אפשרית.

הפועל חולון מנצחת בביתה 73:83 בסיבוב השני