כדורגל: הנערים של קצרין זכו באליפות


סיכום המחזור בגזרת מחלקות הנוער במלואו בכתבה זו 

פינת “צעירים בפעולה” – הפינה שעוקבת אחר הדור הצעיר של כדורגלני וכדורגלניות הגליל העליון הגולן, במהדורה לסיכום המחזור. גולת הכותרת היא זכייתה המרשימה והדרמטית של קבוצת נערים ג’ של מרכז קהילתי קצרין גולן באליפות מחוז צפון, אך בתפריט גם קבוצה שניצחה בדרבי, “שגריר” שזכה באליפות המדינה לנוער, “שגריר” שזכה בגביע המדינה ועוד ועוד. מתחילים בסקירה עם השער שכבש עידן זמיר, כדורגלן קבוצת טרום א’ של הפועל גליל עליון – שעשה את ההבדל והעניק בשלהי המשחק לקבוצתו ניצחון 0:1 במשחק הדרבי האזורי מול עירוני קרית שמונה.

עידו זמיר כובש במשחק הדרבי האזורי



השגרירים

עידו אלמישלי (דפנה)
– קשרה של קבוצת הנוער של מכבי חיפה, רשם הופעה בת 35 דקות במשחק הניצחון 1:4 על הפועל באר שבע, בסיומה חגגה קבוצתו זכייה באליפות המדינה. ברכות לעידו אלמישלי ולחבריו על ההישג המרשים.

אושר וייצמן (חצור) – חלוץ קבוצת הנוער של עירוני טבריה, רשם הופעה מלאה במשחק הניצחון 1:2 על הפועל דיר חנא.

נועם שמש (צפת) – קשרה של קבוצת נערים א’ של מכבי חיפה, רשם הופעה בת מחצית אחת ואף כבש שער במשחק שבו קבוצתו הפסידה 3:2 למכבי נתניה.

אלון פחימה (דפנה) – קשרה של קבוצת נערים ב’ של מכבי נתניה, חגג בשבוע שעבר זכייה בגביע המדינה ואף כבש שער בדו קרב הפנדלים במשחק הניצחון 1:3 על מכבי פ”ת. בשבת האחרונה רשם הופעה בת מחצית אחת במשחק הליגה מול הפועל חיפה – שהסתיים בתוצאת שוויון 1:1.

שגב קמרי (שדה אליעזר) – בלם בית”ר טוברוק נתניה, רשם הופעה מלאה במשחק ההפסד 3:0 להפועל ירושלים.

יהלי אפשטיין (חד נס) – קשרה של הפועל כרמיאל, רשם הופעה בת 68 דקות במשחק ההפסד 2:1 למכבי עמק חפר.

שליו דיין (כפר הנשיא) – שחקן ההתקפה של קבוצת ילדים א’ של מכבי ת”א צפון, רשם הופעה מלאה במשחק מול מכבי חיפה/נהלל, שהסתיים בתוצאת שוויון 1:1.

יש אליפות. עידו אלמישלי (צילום: מדיה מכבי חיפה)


מ.ק קצרין גולן

עונה שניה ברציפות שקבוצת נערים ג’ של המועדון מהגולן זוכה באליפות מחוז צפון. הקבוצה של אלרואי כהן, שביום רביעי האחרון זכתה בניצחון טכני על הפועל אום אל פאחם, התארחה ביום שישי למשחק דרבי אזורי אצל קבוצת מרכז הטבלה של הפועל עמק הירדן וזכתה בניצחון 0:4 מרשים, לעיני עשרות בני משפחה ושחקנים ממחלקת הנוער, שהגיעו לקיבוץ מעגן כדי לעודד. שער שכבש עידו כרמי בדקה ה-3 ושערים שכבשו במחצית השניה: עמית סעדון, שוהם פנחס (פנדל) ואלון נמירובסקי העניקו לקבוצה את הניצחון ואת הזכייה באליפות המרשימה. בשבוע הבא תוכלו להתוודע בהרחבה למסע של הקבוצה, כשזו תכבוש את פינת “קבוצת החודש” שלנו.

אליפות מתוקה. קבוצת נערים ג’ של קצרין חוגגת


מ.כ גליל גולן

קבוצת ילדים א’ הפסידה 2:0 להפועל בית שאן.

קבוצת ילדים ב’ סיימה בתוצאת שוויון 0:0 את משחק החוץ שלה מול הפועל עפולה.

קבוצת ילדים ג’ ניצחה 1:3 את הפועל איחוד בני סמיע במשחק בית ביום שבת. כובשי השערים: אוריה מנחם צמד וטומי הבט.

קבוצת טרום א’ ניצחה 0:5 את הפועל איחוד בני סמיע. כובשי השערים: אביתר לוי – צמד, עומר ורדי, יאן ספדי וחמד עמאשה.

הפועל עירוני צפת

קבוצת ילדים א’ נחלה הפסד 4:1 במשחק החוץ מול קבוצת המשנה של מ.כ נווה יוסף חיפה. כבש לזכותה: זיו יפרח.

קבוצת ילדים ב’ ניצחה 2:6 את בני חורפיש.


בני ממב”ע

קבוצת ילדים א’ ניצחה 0:6 את משחק החוץ מול בני דיר חנא. כבשו: נישאן ח’אטר – שלושער, איסיאן סובח – צמד, איברהים זהוה – שער אחד.

קבוצת ילדים ג’ ניצחה 1:3 בביתה את הפועל עראבה.

תמונת ניצחון. שחקני קבוצת ילדים ג’ של בני ממב”ע והמאמן, בילאל ולי



עירוני קרית שמונה

קבוצת הנוער
נחלה הפסד 1:0 במשחק החוץ מול האלופה, מ.ס אשדוד, שכבשה את שער הניצחון בדקה ה-18, לאחר שבדקה הראשונה שוער קרית שמונה, נועם אוחנה, הדף בעיטץ פנדל.

קבוצת נערים א’ נחלה הפסד 2:1 במשחק החוץ מול הפועל כפר סבא, שמדורגת במקום השני בטבלה – וכעת קרית שמונה, שמוליכה את הטבלה, מקדימה אותה ב-4 נקודות, כשנותרו בקופה 6. ליאם אלוק כבש שער שוויון זמני במהלך המחצית השניה.

קבוצת ילדים א’ סיימה בתוצאת שוויון 1:1 את משחק החוץ מול הפועל עכו. עידו אדרי כבש לזכותה.

קבוצת ילדים ב’ של עירוני קרית שמונה זכתה בניצחון 0:6 במשחק החוץ מול הפועל רמות מנשה מגידו ובכך זכתה באליפות לא רשמית (בגילאים אלו אין טבלאות מטעם ההתאחדות לכדורגל). ברכות לשחקני הקבוצה ולמאמן אבי נגאוקר.

עונה אדירה עם מאזן כמעט מושלם. קבוצת ילדים ב’ של עירוני קרית שמונה והמאמן, אבי נגאוקר