כדורגל: הגל השלישי הכה בקרית שמונה

במשחק שבו “כיכבו” החלטות שיפוט מעוררות מחלוקת, ניצחה מכבי חיפה 0:3 את עירוני קרית שמונה.

הפסד ראשון העונה לעירוני עירוני קרית שמונה – 3:0 למכבי חיפה, שמודרכת ע”י ה”אקסים”, ברק בכר וגיא צרפתי. רבע שעה אחרונה עם רפיון מסוים הביאו לקריסה של קרית שמונה, שנוצלה היטב ע”י האורחים מהכרמל.

מבלי להמעיט בערך ההפסד ומבלי לחפש אשמים, אי אפשר להתעלם מהחלטות השיפוט שגרמו לערעור הרוח של קרית שמונה. זה התחיל בשיא הביזארי שנשבר במשחק היום. זה קרה בדקה ה-29 של המשחק, במחצית שבה קרית שמונה הטיבה לשחק. יוג’ין האנסה חדר לרחבת קרית שמונה נפל ברחבה, השופט פסק בעיטת פנדל ושלף כרטיס צהוב לעברו של רז מאיר – מגינה של מכבי חיפה, אך קריאה משופטי המסך גרמה לעיכוב של לא פחות מתשע דקות – אשר בסיומן ביטל השופט, גל לייבוביץ’, את החלטותיו – למורת רוחם של אנשי קרית שמונה. ניכר כי ההחלטה הזו גרמה לירידת מתח ופגעה בחדוות המשחק של קרית שמונה, שמרגע זה החלה לדעוך בהדרגה. מכבי חיפה לא הייתה במיטבה, אך ברבע השעה האחרונה של המשחק היא עלתה על המסלול הנכון מבחינתה. בדקה ה-74 הכשלה ברחבה על דולב חזיזה שלחה את הקשר החיפאי לנקודת הפנדל, משם הוא בעט בצורה מדויקת לרשתו של ברטקוש והעלה את קבוצתו ליתרון 0:1. בדקה ה-78 מסירת רוחב של צ’רון שרי פגעה בעידן נחמיאס, בלם וקפטן קרית שמונה, שלרוע מזלו הטעה את השוער וחיפה חגגה את הכפלת יתרונה ל-0:2. החיפאים המשיכו את הפורמה המצוינת עם שער שכבש ניקיטה רוקביצה, מלך שערי הליגה, למרות הנפת דגל של הקוון במשחק. השער סגר עניין והעניק למכבי חיפה ניצחון 0:3.

הרכב קרית שמונה במשחק (בסוגריים המחליפים): : דז’וגאס ברטקוש, דור אלו, אורי דהן,  עידן נחמיאס, זיו מורגן, סמואל בראון,  יואב הופמייסטר (אדריאן רוצ’ט – 86), רועי קהת (מוחמד שאקר – 72), סקו טורה, לוסיו מרינאו, יוג’ין אנסה (אופיר מזרחי – 86) 

הפנים אומרות הכל. לוסיו מרינאו מאוכזב (צילום: פושקו)