כדורסל גברים: נס ציונה מגיעה, צפו בתקצירי המשחקים הקודמים

הפועל גליל עליון תארח בצוהרי שישי את עירוני נס ציונה למשחק ביתי ראשון בבית העליון. כל מה שצריך לדעת לקראת המשחק, בכתבה זו

*. תקצירי הוידאו המצורפים בשיתוף ערוץ הספורט ומנהלת ליגת העל

הפועל גליל עליון חוזרת הביתה. שבועיים וחצי אחרי ההפסד הביתי להפועל אילת במחזור הנעילה של הליגה הסדירה, שישה ימים אחרי ההפסד 88:84 במשחק החוץ מול הפועל ת”א, תארח הפועל גליל עליון בצוהריי יום שישי, בשעה 14:00, את עירוני נס ציונה, שמדורגת במקום השישי בטבלה, למשחק במסגרת המחזור השני של הבית העליון – המהווה שלב ביניים לפני הפלייאוף העליון. בשונה משחקני הגליל, שמגיעים אחרי שני הפסדים רצופים, נס ציונה מגיעה אחרי שני ניצחונות רצופים, כשהיא מרוחקת נקודה אחת ומשחק חסר מהמקום החמישי אותו מאיישת גליל עליון, שבכדי לשמור על המקום החמישי מוכרחה לנצח במשחק. בהתחשב בעובדה ששני משחקי הליגה הקודמים בין הקבוצות היו צמודים עד מאוד, נס ציונה ניצחה 79:82 בכפר בלום וגליל ניצחה 94:98 לאחר הארכה בנס ציונה, יש לנו את כל הסיבות לצפות למשחק צמוד.

ניצחון מתוק בסיום הארכה. תקציר משחק הניצחון של הגליל בנס ציונה


בשונה מהפועל גליל עליון, שבה השחקנים הישראלים תופסים נתח נכבד בהצלחת הקבוצה, נס ציונה מבוססת על סגל מתוצרת חוץ המונה חמישה שחקנים זרים איכותיים בראשם  מלך האסיסטים של הליגה, די.ג’יי קופר – שעומד על ממוצע מטורף של 14.8 אסיסטים למשחק !, בנוסף לממוצע של 10.4 נקודות למשחק, הגארד שאק ביוקנן – שמעמיד ממוצע של 17.1 נקודות למשחק והפורוורד טיילר ביי – מלך הסלים של הליגה עם ממוצע של 20.9 נקודות למשחק. בחלק הקדמי שחקן המפתח הוא הקפטן והסנטר ג’רום מיינסי – שמציב ממוצע של 14.1 נקודות ו-6.5 ריבאונדים למשחק.

והיה גם הפסד כואב. תקציר משחק הניצחון בו נס ציונה ניצחה בכפר בלום



בגליל יקוו להמשכיות היכולת הטובה שמגלים שלושת שחקני המפתח של הקבוצה: הגארד דיישון בוקר, הסנטר ברייס וושינגטון והקפטן והפורוורד  נמרוד לוי – שיפגוש את הקבוצה שממנה הגיע לגליל, שתצטרך את רועי הובר כספק נקודות לא רק בשלהי המשחק כמו במשחק מול הפועל ת”א ואת איתי מושקוביץ יציב יותר. כמובן שהתקווה היא שצמד הזרים הדי מאכזבים עד כה, הסנטר ווין לנגסטון והפורוורד דווין מארבל, ייתנו תוצרת גבוהה יותר.

אז איך צופים במשחק? אחת משתי האפשרויות: מהיציע הדרומי המרכזי או מהיציע הצפוני העליון. לשם כך, נדרש לרכוש כרטיס באופן אינטרנטי באתר “איוונטר”. לרכישה, לחצו כאן . לא הצלחתם לרכוש כרטיס או שלא מסתדר לכם להגיע לאולם “הפיס” בכפר בלום? תפתחו ערוץ 58 בטלויזיה ושלחו אנרגיות טובות מרחוק…

לא משאירים אף כסא ריק. אוהדי הפועל גליל עליון (צילום: גיל נוימן)