כדורסל גברים: יסוד המעלה/חולתה ודפנה בחצי הגמר

הסיקורים בפנים בתום משחקים דרמטיים הושלמה תמונת העולות לחצי גמר ליגת “ארץ הצפון”

ליגת “ארץ הצפון” – ליגת היישובים של הגליל העליון מתקרבת להכרעה. אחרי שתל חי זכתה בגביע הליגה וסיימה את הליגה הסדירה עם מאזן של 1-5 והעפילה לחצי הגמר הפלייאוף של הליגה יחד עם ראש פינה – שסיימה עונה עם מאזן זהה, במוצאי השבת האחרונה הצטרפו אליהן בשלב חצי הגמר דפנה ויסוד המעלה/חולתה. משחקי חצי הגמר ייערכו בעוד כשבוע וחצי: ביום שישי, ה-14 לחודש, ראש פינה ודפנה ייפגשו בשעה 15:00 באולם “בית ציפורי בכפר גלעדי, ביום שבת ה-15 לחודש יארח האולם ביסוד המעלה את המשחק של הקבוצה המקומית מול תל חי. עכשיו למנה העיקרית, סיקורי חצאי הגמר המרתקים. תהיו בפוקוס.

דולב כהן עם שלשה שלקחה את המשחק בדפנה להארכה


יסוד כבשה את ההר ועלתה לחצי הגמר

יסוד המעלה/חולתה ספגה לא מעט הפסדים העונה, אבל יש דבר אחד שאפשר להסיק לגביה כבר עתה: אם היא הייתה בליגה פנימית מול ברעם, יכול להיות שמצבה היה טוב יותר. יסוד סיימה את הליגה הסדירה עם מאזן של ארבעה הפסדים ושני ניצחונות – אחד מהם במשחק מול ברעם, שסיימה את הליגה הסדירה עם מאזן של 3-3. שתי הקבוצות נפגשו למשחק מרתק בברעם, שזכתה לתמיכה מהיציע. היה זה משחק צמוד ומרתק, שבו היתרון עבר לעיתים תכופות מצד לצד. הרבע הראשון הסתיים ביתרון 19:22 לאורחים, המחצית הראשונה הסתיימה ביתרון 40:41 לזכות ברעם, הרבע השלישי הסתיים ביתרון 60:61 לזכות האורחת, שחגגה בסיום ניצחון 68:73.

רשימת קלעים:

יסוד המעלה/חולתה: יניב בן עזר – 22, צחי ברשח – 17, חן לב – 12, ליאור מזרחי – 9, יניב נמני – 8.

לברעם: עומרי בר לב – 23, לירי ישכיל – 14, יובל דהן-  9, טלאי אביאני – 8, עינב גוטמן – 4, אדר גל – 2.

עלו חצי הגמר. שחקני דפנה (משמאל) ושחקני יסוד המעלה/חולתה


חגיגה על גדות הדן בדפנה

לא יכולנו לצפות למותחן יותר מרתק מאשר המשחק בו אירחה דפנה את גדות. שתי קבוצות שסיימו את הליגה עם מאזן של שני ניצחונות וארבעה הפסדים, שנפגשו במחזור הסיום של העונה בדפנה במשחק שבו הקבוצה הביתית גילתה עליונות וניצחה 47:72. הפעם הסיטואציה הייתה שונה לגמרי. משחק צמוד ומרתק לכל אורכו, שבו הקבוצה המארחת עשתה קאמבק מרשים בדקה האחרונה והצליחה למחוק פיגור של 7 נקודות ולנצח בהארכה. כ-150 אוהדים משני הצדדים העניקו למשחק אווירה טובה, כזו שיש משחקים בליגה הלאומית שהיו שמחים לאווירה דומה.

ברבע הראשון משה אלמישלי ודולב כהן פתחו חזק אצל הדפנאים ואילו שחר נחמיאס היה בלתי ניתן לעצירה בשורות גדות. ברבע השני המשחק הצמוד נמשך כשבדפנה מצטרפים למאבק האחים מוטי ואושרי זריהן בליווי לירן לנגליב, בגדות עמית פסח נתן הרבה לב ונשמה והראה שאין כוונה לוותר. ברבע השלישי דפנה שיתפה את כל שחקני הספסל מסהר דניאל, דרך עמית יונס ועד לגל הלנר ורענן מוסקוביץ’.ברבע האחרון והמכריע גדות ביצעה קאמבק מרשים ואחרי שפיגרה ב-7 נקודות, נטלה את היתרון עם שלשה גדולה – 15 שניות לסיוםף שקבעה יתרון .  דפנה לקחה פסק זמן וחזרה ממנו עם ביצוע מושלם של דולב כהן שכפה הארכה על הבאזר. הארכה, שבה גדות כבר הייתה עייפה ודפנה עם הסגל העמוק ותמיכת הקהל רצה לניצחון 69:80.

קלעו לדפנה: משה אלמישלי ודולב כהן – 20 נקודות כ”א, אושרי זריהן ולירן לנגליב – 15 נקודות כ”א, מוטי זריהן – 10 נקודות. סהר דניאל, עמית יונס, רענן מוסקובי’ץ וגל הלנר – שיחקו ולא קלעו.

קלעו לגדות: גדות: שחר נחמיאס – 28 , תמיר זאבי ועמית טל סמית’ – 11 כ”א, שי מישל – 9, איתן שי – 4, ארז ליבנה – 2.

יש חצי גמר. שחקני קבוצת דפנה והמאמן, סיני משה רובינשטיין