השגרירים: חגיגת כיבושים ב-3 ליגות

שלושה כובשים – אחד מהם לרשת של “האקסית”, על זאת ועוד בפינה שמסכמת את המחזור האחרון בקרב כדורגלני הגליל העליון והגולןהמשחקים מחוץ לגבולות הגזרה

רותם חטואל (חצור) – שחקן ההתקפה של הפועל באר שבע, רשם הופעה בת כ-35 דקות במשחק ההפסד 1:0 למכבי חיפה.

אורי דהן (ראש פינה) – בלם בית”ר ירושלים, רשם הופעה מלאה במשחק הניצחון אמש 0:2 על הפועל חיפה.

במפגש “השגרירים” שנערך בעילוט, הפועל נוף הגליל ניצחה 1:2 את משחק הדרבי מול מכבי אחי נצרת, כשאת שער הניצחון לזכות נוף הגליל כבש החלוץ אלון בוזורגי (קרית שמונה) בדקה ה-66, לאחר 21 דקות הוחלף. בשורות נצרת רשם הופעה מלאה המגן השמאלי, אמיר רוסתום (ריחנייה). לבוזורגי היה זה שער שלישי מאז שחזר לשחק – והפעם היה זה שער ניצחון במשחק מול “האקסית”.

עבדאללה חליחל (גוש חלב) – חלוץ “האדומים” אשדוד, רשם הופעה בת מחצית אחת במשחק מול הפועל רמת השרון – שהסתיים בתוצאת שוויון 1:1.

פורע שטרות. אלון בוזורגי (צילום: מדיה הפועל נוף הגליל)


ליגה א’

ישי בוזורגי (קרית שמונה) – חלוץ בית”ר ת”א/בת ים, רשם הופעה בת 55 דקות, במשחק הניצחון 2:3 על בני אילת.

עוברים למחוז הצפוני: צמד השגרירים שלנו בהפועל רעננה, שחקן ההגנה דניאל טוויזר (בני יהודה) והמגן/קשר נאור עבודי (קרית שמונה) היו שותפים מלאים לניצחון 2:3 על בני זלפה. דניאל טוויזר כבש את שער הניצחון בדקה ה-80.

שער שעשה הבדל. דניאל טוויזר


ליגה ב’

הפועל עירוני כרמיאל סיימה את הליגה הסדירה במקום השני בטבלת צפון א’ ותנסה את מזלה במשחקי הפלייאוף. כרמיאל זכתה ביום שישי האחרון בניצחון 1:3 ביתי על היורדת, הפועל רובי שפירא חיפה. החלוץ שחף ספיר (יסוד המעלה) – שעלה כמחליף בדקה ה-56, כבש צמד שערים. קודם לכן, הקשר אהוד מערבי (חצור) הוחלף בגלל פציעה בדקה ה-28.

מעיין אורון (כפר בלום) – מגינה השמאלי של הפועל עראבה, רשם הופעה מלאה במשחק ההפסד 4:1 לבני ממב”ע. עראבה תמשיך למשחקי המבחן על ההישארות בליגה.

המטרה הבאה – לכבוש ולסייע לכרמיאל לעלות לליגה א’. שחף ספיר (צילום: מדיה הפועל כרמיאל)