כדורגל: נקודה ביתית לממב”ע

הקבוצה מהגולן סיימה בתוצאת שוויון 1:1 את המשחק הביתי מול בני בענה, שמדורגת במקום הרביעי בטבלה

*. סיוע להכנת הכתבה: ענאן עמאשה

בני ממב”ע אירחה אחה”צ את בני בענה, שמדורגת במקום הרביעי בטבלה, למשחק על כל הקופה לשתי הקבוצות: ממב”ע קיוותה לנצח, כדי לשמור על פער של 6 נקודות מהמקום המוביל למשחקי המבחן על הישארות בליגה, בעוד שבענה קיוותה לנצח כדי להגדיל את סיכוייה לסיים בין חמש הראשונות ולהגיע לפלייאוף העליון.

בני ממב”ע לא הייתה במיטבה ב-20 הדקות הראשונות, אך בהמשך הגיעה להרבה מצבים, שלא תורגמו לשערים. ממב”ע המשיכה במגמה ההתקפית במחצית השניה, אך בדקה ה-55 הוציאה כדור מהרשת, בסיומה של התקפה מתפרצת של היריבה, שהובילה לפסיקה לבעיטת פנדל, שתורגמה לכיבוש שער יתרון 0:1. בדקה ה-70 נאג’י אבו ג’בל, מלך שערי הקבוצה, השתלט על כדור עומק שנשלח לעברו ובעט מהרחבה לרשת וקבע שוויון 1:1. ממב”ע המשיכה בניסיונות ההתקפיים, אך שילוב של חוסר מזל וריכוז מנעו ממנה לחולל מהפך והתוצאה נותרה בעינה.

במצב העניינים הנוכחי, כשנותרה לה עוד שלושה משחקים, בני ממב”ע נהנית מיתרון של 5 נקודות מהמקום המוביל למשחקי המבחן על ההישארות בליגה. ביום שלישי תתארח הקבוצה אצל הפועל עירוני צפת, שנראה שהרימה היום דגל לבן. ממב”ע תעשה הכל כדי לנצח ולהבטיח את מקומה בליגה.

הרכב ממב”ע במשחק: סאמח קיש, עודי אבו סלאח, יוסף דרוויש, רואד שופי, שאדי אבו שיבלי, איהם זהוה, סארי ח’אטר, נא’אל אבו עוואד, וויאם עמאשה, אסעד עמאשה ונאג’י אבו ג’בל

נקודה טובה לשני הצדדים. שחקני הקבוצות טרם העליה למגרש