לחזור מהבירה עם ניצחון. זה אפשרי

עירוני קרית שמונה תתארח אצל בית”ר ירושלים למשחק ליגה. לחזור מהבירה עם ניצחון זהו אינו תסריט תלוש מהמציאות.

בצל הסגר ומשבר הקורונה, שמכה בכדורגל הישראלי, עירוני קרית שמונה חוזרת הערב לפעילות. הקבוצה של קובי רפואה ונמרוד קוסטיקה תתארח בשעה 21:00 אצל בית”ר ירושלים (שידור בערוץ ספורט 4) למשחק במסגרת המחזור השלישי של ליגת העל.

בעוד שקרית שמונה מגיעה תשעה ימים לאחר משחק ליגה, שבו היא סיימה בתוצאת שוויון 1:1 את המשחק הביתי המתסכל מול הפועל חיפה – שבו היא שילמה מחיר יקר על סדרת החמצות, בית”ר ירושלים חוזרת לשחק אחרי שבועיים – זאת לאחר שהמשחק מול הפועל חדרה, שאמור היה להיערך בשבוע שעבר, נדחה למועד בלתי ידוע בשל השבתת הפעילות בהפועל חדרה, שמספר נכבד משחקניה ואנשי הצוות המקצועי אובחנו כחיובים לוירוס הקורונה.

עירוני קרית שמונה של העונה היא קבוצה עם אוריינטציה התקפית, עם הרבה כלים מגוונים בהגנה וככזו היא בהחלט יכולה ביום טוב לעשות את העבודה ולשוב מהבירה עם ניצחון, למרות שלאורך ההיסטוריה לא הרבה פעמים הקבוצות של קרית שמונה ניצחה באצטדיון טדי. מנגד, בית”ר ירושלים מגיעה למשחק אחרי שזכתה בניצחון דרמטי 0:1 על הפועל חיפה, שהובקע בתוספת הזמן של המשחק במחזור הראשון. בית”ר ירושלים תתייצב היום למשחק עם צמד חדש של מאמנים על הקווים, סלובדאן דראפיץ ושי ברדה, שהחליפו את רוני לוי ועוזרו חיים שאבו. דראפיץ וברדה מאמינים במשחק עם מגמה התקפית ולכן יש לנו את כל הסיבות לצפות למשחק עם יוזמות התקפיות משני הצדדים, משחק עם פוטנציאל הבקעה משני הצדדים.

המפתח להצלחה של קרית שמונה במשחק הוא לגלות אגרסיביות במרכז המגרש, להצר את צעדיהם של שחקני חוליית הקישור של הקבוצה המארחת, כדי להפחית את כמות ייצור האיומים על שער קרית שמונה – ומנגד על קרית שמונה להיות תכליתית בפעולה האחרונה וממוקדת ליד השער – בדיוק כמו במשחק הניצחון באשדוד. שחקן המפתח של קרית שמונה הערב הוא החלוץ הברזילאי, לוסיו מרינאו, מחלוצי הרחבה הטובים ביותר בליגת העל, שאם יהיה בפוקוס טוב, בהחלט יוכל לקדם את קרית שמונה לכיוונים טובים במשחק זה.

לא לפחד להעז. שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים את שער היתרון מול הפועל חיפה (צילום: פושקו)