כדורגל: לקראת סופ”ש במחלקות הנוער

שישי ב-4 מוקדים, שבת ב-2 מוקדים. נצלו את מזג האוויר המצוין והגיעו למגרשים לתמוך בדור הצעיר של כדורגלני הגליל העליון והגולן

סופ”ש של כדורגל מעבר לפינה, כמו תמיד אנו כאן כדי לעשות סדר בעניינים בכל מה שקשור לגזרת מחלקות הנוער. השבוע האחרון היה גדוש בכדורגל גם בימי החול, והנה אנחנו ניצבים לפני סופ”ש מרוכז עם הרבה כדורגל. ביום שישי תוכלו ליהנות מכדורגל משלושה מגרשים בגליל העליון ומגרש אחד בגולן, בשבת המגרש בקרית שמונה והאצטדיון בבוקעאתא יהיו המוקדים למי שירצו לראות את הדור הצעיר. כתבה לקראת כלל משחקי קבוצות מחלקות הנוער, אלה שנשארות בגזרה ואלה שיוצאות למשחקי חוץ, פרוסה כאן בפנים.

הישג מרשים. קבוצת הנוער של קרית שמונה, שתפגוש בשבת את מוליכת הטבלה, מכבי חיפה



משחקי יום שישי

המגרש הסינטטי בצפת – בשעה 11:00 קבוצת טרום א’ של הפועל טובא תארח למשחק דרבי אזורי את הפועל גליל עליון. בשעה 13:15 ייערך משחק דרבי אזורי בין קבוצות ילדים ב’ של הפועל מרום הגליל למ.ק קצרין גולן.

כפר בלום (מ.כ גליל גולן): קבוצת ילדים א’ תארח את מ.כ קרית חיים. קבוצת ילדים ג’ תארח בשעה 15:40 את בני בענה.

המגרש הסינטטי בקרית שמונה (עירוני ק”ש) – בשעה 13:30 קבוצת ילדים ג’ 2 תארח את בני דיר אל אסד. בשעה 15:15 קבוצת טרום א’ תארח את צעירי כפר מנדא.

12:00, קצרין: קבוצת ילדים א’ של מ.ק קצרין גולן תארח את הפועל כאוכב.

11:50, נחף: קבוצת טרום א’ של מ.כ גליל גולן תתארח אצל הפועל נחף.

12:50, אעבלין: קבוצת ילדים ב’ של הפועל מרום הגליל תתארח אצל בני אעבלין.

14:00, דיר חנא: קבוצת נערים ב’ של הפועל עירוני צפת תנסה להמשיך ולשפר עמדות במרכז טבלת הצפון, כשתתארח אצל נועלת הטבלה, בני דיר חנא.

15:00, ראש הנקרה: קבוצת ילדים ג’ 1 של עירוני קרית שמונה תתארח אצל הפועל מטה אשר.

מחכים לכם בקצרין. קבוצת ילדים א’ של מ.ק קצרין גולן


משחקי השבת

המגרש הסינטטי בקרית שמונה – בשעה 12:00 קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה, שמקדימה ב-10 נקודות את הקו האדום של ליגת העל, תארח את מכבי פ”ת – שמדורגת במקום החמישי בטבלה ומקדימה אותה בפער ניכר.  בשעה 19:30 קבוצת נערים ג’ של הפועל מרום הגליל, שרחוקה 5 נקודות מפסגת טבלת צפון 1, תארח את הפועל תרשיחא – שאותה היא מקדימה ב-6 נקודות.

11:30, בוקעתא: קבוצת נערים ב’ של בני ממב”ע תקווה להמשיך לשפר עמדות במרכז טבלת הצפון, כשתארח את קבוצת התחתית של מ.כ מעיליא.

10:00, כרמיאל: קבוצת נערים ג’ של עירוני קרית שמונה, שירדה למקום השני בטבלת מחוז חוף, תתארח אצל הפועל כרמיאל – שמקדימה אותה ב-3 נקודות.

מחכים לכם במוצאי השבת בקרית שמונה. קבוצת נערים ג’ של הפועל מרום הגליל