כדורסל גברים: צפת חצתה בבטחה את העמק

מ.ס “דניאל” צפת חזרה למעגל משחקי הליגה הארצית עם ניצחון ביתי 80:84 על הפועל עמק חפר, בסיומה של הארכה.

ערב שמח לקבוצת הכדורסל של מ.ס “דניאל” צפת, שחזרה למעגל משחקי הליגה אחרי פגרה ממושכת ממשחקים, שארכה למעלה מחודש וחצי. הקבוצה של שלום (פופי) חדד ושי קדוש התייצבה למשחק הערב מול הפועל עמק חפר, שמודרכת ע”י כדורסלן העבר הגלילי, יהוא אורלנד, כשהיא ניצבת עם מאזן של ארבעה ניצחונות ושני הפסדים, לעומת הקבוצה הצעירה מהשרון הצפוני – שהתייצבה למשחק עם מאזן של חמישה ניצחונות ושלושה הפסדים.

משחק צמוד ברוב דקותיו היה הערב באולם “הפיס” בצפת. הרבע הראשון הסתיים ביתרון 20:23 לזכות הקבוצה האורחת, אך ברבע השני הקבוצה הצפתית הייתה דומיננטית יותר והשתלטה על המשחק ובסיום המחצית צעדה ביתרון 36:41. ברבע השלישי צפת שמרה על יתרונה ובסיום הרבע צעדה ביתרון 47:53. ברבע האחרון של המשחק הקבוצה האורחת הצליחה להיות יותר דומיננטית ולהיצמד לקבוצה הצפתית. כדקה לסיום המשחק הצליחה עמק חפר לקלוע סל, שקבע שוויון 71:71. צפת יצאה להתקפה אחרונה, שאותה הוביל רון סבג, אך לא הצליחה לקלוע והמשחק המשיך להארכה. צפת חזרה להיות דומיננטית יותר בהארכה – ולמעשה הוליכה ביתרון חד ספרתי לכל אורך ההארכה, אם כי את הניצחון היא הצליחה להבטיח רק בשניות האחרונות, בזכות צמד קליעות עונשין מוצלחות של רון סבג.

בשורות צפת ערך הערב בכורה מוצלחת שחקן הפנים שון לבנובסקי – שקלע 16 נקודות כמו רון סבג, אם כי את רשימת הקלעים הוביל אליאב אוחנון – שקלע 17 נקודות. יתר הקלעים: איתי אלון – 14, אלון לוין – 13, אלי שיפטון – 3, ג’רמיין הול ופקונדו גרוצקי – 2 נקודות כ”א, יובל טל – נקודה אחת.

תמונת ניצחון צפתית