נערים ט’ מתכוננים לחצי הגמר

ביום רביעי ה-8/3 בשעה 19:00 יארחו שחקני הגליל את הפועל עמק חפר למשחק ראשון מתוך שניים במסגרת חצי גמר גביע המדינה לנערים ט’. שחקני הגליל מגיעים דרוכים לקראת צמד משחקים נגד קבוצה קשוחה וכשרונית, אך בטוחים בעצמם. ליאור קרת: “המטרה שלנו היא להתרכז בערכים שלנו וליישם אותם בעקביות”.

ביום רביעי ה-8/3 הולך להיות חם מאוד באולם הפיס בקיבוץ כפר בלום. קבוצת נערים ט’ תפגוש את הפועל עמק חפר למשחק ראשון מתוך שניים במסגרת חצי גמר גביע המדינה.

שחקני הגליל עלו לחצי הגמר לאחר רצף יפה של ניצחונות שהאחרון בניהם היה על גלבוע מעיינות בשלב רבע הגמר.

האורחים מעמק חפר לא באים בשביל להעביר את הזמן. מדובר בקבוצה חזקה ומאומנת, שבליגה היא במאזן מושלם של 15 ניצחונות מתוך 15 משחקים והגביע לא פחות חשוב מהליגה. עם זאת, שחקני הגליל הוכיחו שיש להם אופי והם לא מתכוונים לוותר כלל.

ליאור קרת, מאמן הקבוצה מתכונן למשחק והוא עושה הכל בשביל שהגם יגיעו דרוכים ומוכנים.

ליאור, הישג מדהים ומשמעותי, השחקנים מבינים את גודל המעמד?

“השחקנים בהחלט מבינים את משמעות ההישג, אבל הם מתרכזים באיך לבוא לכל אימון מוכנים ללמוד, להשתפר ולהיות מצוינים. אנחנו מתמקדים באיך להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמנו .

לגבי המעמד, הם הרוויחו אותו דרך התמדה בעבודה קשה, בלכידות קבוצתית יוצאת דופן ובהיותם נערים בעלי יכולות חברתיות נדירות. שמח עבורם, גאה בהם על כך ומאחל להם שב 16.4 הם יזכו בעוד מעמד גדול- גמר גביע המדינה.”

שחקני הגליל לאחר הניצחון על גלבוע מעיינות ברבע הגמר

עמק חפר באים בכושר טוב ללא הפסדים בליגה, האם עשיתם הכנות מיוחדות?

“עמק חפר קבוצה נהדרת – מאומנת מאד עם שחקנים טובים מאד שבאים לביטוי בשיטת משחק בתוכה הם התפתחו. בשנים האחרונות המועדון הנהדר הזה הוא חבר קבוע בארבע האחרונות בגביע ובליגה. אנחנו מתכוננים למשחק בדרך שלנו-  השחקנים הכינו משימות וידאו אישיות  ואנחנו עובדים באימונים כדי להבליט את החוזקות שלנו, לעצור את החוזקות שלהם, ולנצל את החולשות.”

איך האווירה בקבוצה?

“אווירה נפלאה- התרגשות, דריכות וכיף לקחת חלק במשהו שהוא גדול ממני. זו חבורה מלוכדת בצורה יוצאת דופן עם לכידות חברתית ומשימתית גבוהה מאד. אנחנו בטוחים במה שאנחנו יודעים לייצר ביחד כקבוצה- מאמץ מתמיד ומתגבר, פירגון בהתאם למשחק, ריכוז בפרטים הקטנים ובעיקר הנאה מלייצר משהו מיוחד ביחד.”

החגיגות אחרי הניצחון על עמק יזרעאל בשמינית הגמר

מה המפתחות לניצחון?

“המפתחות לניצחון הם להתרכז בערכים שלנו וליישם אותם בעקביות כפרטים וכקבוצה, אם נעשה זאת נצליח. את המפתחות המקצועיים נשאיר אצלנו ובשמחה נשתף מהם לאחר הסדרה.”

ליאור קרת – סומך על שחקניו (צילום: ליה שון)