נערות ב’ מתכוננות למשחק האליפות

ביום שלישי הקרוב אולם הכדורסל בהר וגיא קבוצת הנערות ב’ תארח את כאוכב למשחק על אליפות הליגה ועלייה לשלב ההתמודדות לליגת העל לנערות ב’. השחקניות של מיכל אהרון בדריכות שיא ורוצות לסיים את המשחק עם חיוך. אהרון: “נוכל לנצח אם נשחק ביחד ומהלב.”

24 שעות לפני החגיגה של נערים ט’ בחצי גמר גביע המדינה, אור הזרקורים בענף הכדורסל בעמותת הספורט יהיה על קבוצת נערות ב’, המודרכת ע”י המאמנת המוכשרת מיכל אהרון כשהן יארחו את הפועל כאוכב, למשחק על אליפות הליגה ויכריע איזה קבוצה תעלה להתמודדות לליגת העל לנערות ב’. שחקניות הגליל עובדות קשה כדי להגיע הכי מוכנות שאפשר. בגליל מתכוננים לחגיגה, לפני המשחק תהיה עמדת איפור לאוהדים ותחרויות קליעה במחצית, זה הולך להיות האירוע הכי מרגש בגליל.

מיכל, משחק סופר חשוב נגד כאוכב, איך האווירה בקבוצה?

“האווירה בקבוצה חיובית מאוד, לחלקן זו כבר שנה שנייה ברציפות במעמד זה. הניסיון משחק תפקיד חשוב במשחקים כאלה, ואני מקווה שנוכל לנצל זאת לטובתנו.”

קבוצת הנערות ומיכל אהרון

הבנות מבינות את גודל המעמד?

“כואכב קבוצה מצוינות, במשחק הראשון מולן בחוץ הפסדנו להן בהפרש של ארבע נקודות. לכן, הבנות בהחלט מבינות את גודל המעמד מכל הבחינות. מתחילת השנה אנחנו מכוונות מטרה, לחלקן זו השנה האחרונה מבחינת הגיל בנערות ב’ והן בהחלט רוצות להשאיר חותם.”

האם יהיה הכנות מיוחדות?

“ה”אני מאמינה” שלי זה שמשחקים מסוג זה אפשר לנצח כשאנחנו משחקות ביחד ומהלב.  כמובן שברמה המקצועית עשינו התאמות ואנחנו מתרכזות בדברים שאנחנו רוצות להביא למשחק בצורה טובה. מזמינה את כולן.ם לבוא לעודד ולצבוע את הר וגיא באדום.”

שחקניות קבוצת הילדות – הן בטוח יהיו בהר וגיא

כל אוהדי הכדורסל בגליל מוזמנים ומוזמנות, לתת יד ולתמוך בשחקניות שלנו. ביום שלישי בשעה 18:30 צובעים את הר וגיא באדום.