כדורגל: פראיירים. נקודה

עירוני קרית שמונה סיימה בתוצאת שוויון 1:1 את המשחק מול הפועל חיפה, שבו לא השכילה לתרגם את מצבי ההבקעה המרובים לשערים.

פספוס גדול לעירוני קרית שמונה. הקבוצה של קובי רפואה ונמרוד קוסטיקה אירחה הערב למשחק ליגה במסגרת המחזור השני של ליגת העל את הפועל חיפה, זאת לאחר שלפני שבועיים זכתה בניצחון 0:2 במשחק החוץ על מ.ס אשדוד. בניגוד למשחק במחזור הראשון, הפעם קרית שמונה לא ניצלה בצורה כמעט מקסימלית את המצבים שאליהם הגיעה – והיא נאלצת להסתפק בנקודה אחת בלבד.

קרית שמונה פתחה את המשחק במגמה התקפית ונתקלה בחומה כמעט בצורה בשערה של הפועל חיפה, בדמותו של השוער הבוסני יסמין בוריץ’, שבדקה ה-20 לא יכול היה להושיע בעיטת פנדל מדויקת של לוסיו מרינאו – שהעלה את קרית שמונה ליתרון 0:1, לאחר עבירה שנעשתה ברחבה על אופיר מזרחי. קרית שמונה המשיכה בבליץ, אך חוסר ריכוז של יוג’ין האנסה מנע ממנו להבקיע שני שערים. לאחר מכן גם אופיר מזרחי החמיץ ממצב קורץ והתוצאה נותרה בעינה.

שמחה מוקדמת. שחקני קרית שמונה חוגגים את כיבוש השער (צילום: פושקו)



ברבע השעה הראשונה של המחצית השניה קרית שמונה המשיכה להיות דומיננטית יותר, אך מה קורה כשלא מנצלים מצבים? נכון, סופגים. בדקה ה-63 רגע של רפיון מסוים בהגנת קרית שמונה אפשר לנס זמיר לכבוש שער שוויון 1:1. קרית שמונה לא הייתה מספיק מרוכזת, כדי להחזיר לעצמה את היתרון ועד לסיום התוצאה נותרה בעינה. בהחלט פספוס גדול.

הרכב עירוני קרית שמונה: דז’וגאס ברטקוס, דור אלו, אורי דהן, עידן נחמיאס, זיו מורגן, סמואל בראון, יואב הופמייסטר (אדריאן רוצ’ט -77), רועי קהת, אופיר מזרחי (מוחמד שאקר – 64) לוסיו מרינאו, יוג’ין האנסה.

בהתחלה היו יותר סיבות לחייך. שחקני קרית שמונה לפני הספיגה (צילום: פושקו)