כדורסל גברים: תל חי הניפה גביע

קבוצת הסטודנטים זכתה בניצחון גדול על גדות במשחק גמר גביע ליגת “ארץ הצפון”

יש לנו מחזיקת גביע ראשונה בהיסטוריה של “ליגת ארץ הצפון” – ליגת היישובים של הגליל העליון. קבוצת הסטודנטים של תל חי, שניצחה 43:82 את גדות, לאחר שהוליכה 15:32 בתום המחצית הראשונה.

ערב מרגש של כדורסל גלילי משובח היה אמש באולם החדש ביסוד המעלה. תל חי הניפה גביע בצורה מרשימה, אבל ביציעים דווקא גדות נתנה הצגה וניצחה בגדול.

ספורט קהילתי במיטבו. הקהל באחד מהיציעים



מה עוד היה? תחרות הקליעות לשלוש לכיתות ז-ח:מקום 2 – אסא משה מקום 1 – ענבר בן דויד ענבר זכה בשובר על סך 150 ש”ח לארוחה במסעדת “כביש 90”. תחרות שליטה בכדור לקטסל: מקום 2 – אורי מרום, מקום 1 – רביד חניא, שזכה בשובר על סך 150 ש”ח לארוחה במסעדת “כביש 90”.

הזןכים מקבלים את הפרסים מראש המוא”ז הגליל העליון – גיורא זלץ, אחיקם שושן – מנכ”ל עמותת הספורט הגליל העליון ומזיו מרום – הכרוז האדיר


למי תודה:זיו מרום מלהבות הבשן – הכרוז הענק על האווירה הנהדרת, רון סבג ועמית מלכה על השיפוט המדויק, צפריר ענבר על קבלת הפנים המקסימה והאירוח הנעים באולם ביסוד המעלה, לילדים המדהימים שעזרו במזכירות – אלון לנגלבן, אורי מרום, עידו בן עזר, תודה גם לנעורים יסוד המעלה על דוכני המכירות בכניסה, לכל הילדים שהשתתפו בתחרויות ולמאות הצופים שהגיעו עודדו ועשו שמח. שלכם ובשבילכם עמותת הספורט גליל עליון בשיתוף מתנ”ס מבואות חרמון.ניפגש באפריל במשחקי ההכרעה על תואר אלופת ליגת ארץ הצפון, אנחנו גליל

תמונת הניצחון האמיתית. שחקני הקבוצות וצוות השיפוט בסיום המשחק (תל חי בלבן, גדות בכחול)