כדורגל: החזרה של סלובו, מצדיעים לרפי לוגסי

עירוני קרית שמונה תארח את הפועל ת”א למשחק תחתית חשוב מאוד, שיהווה את משחק החזרה הרשמי של סלובדאן דראפיץ. לפני המשחק: הצדעה לכדורגלן העבר, רפי לוגסי.


עירוני קרית שמונה חוזרת לביתה עם תקוות לזכות בניצחון ביתי ראשון העונה ובשאיפה לעלות שוב מעל הקו האדום. היום בשעה 15:00 תארח הקבוצה את הפועל ת”א, שמדורגת במקום ה-11 בטבלה ומקדימה אותה ב-4 נקודות. יהיה זה משחק החזרה של סלובדאן דראפיץ כמאמן עירוני קרית שמונה, כל זאת קצר יותר מחודש לאחר שסיים את תפקידו כמאמן הפועל ת”א, שמגיעה למשחק עם מאמן אחר שאימן בעבר בקרית שמונה, חיים סילבס.

יתחיל עם חיוך את הקדנציה? סלובדאן דראפיץ


גם על המגרש ייפגשו שחקנים, ששיחקו בעבר בשורות היריבה: בקרית שמונה מדובר בקשר יואב הופמייסטר – ששיחק במחצית הראשונה של העונה שעברה בהפועל ת”א, בעוד שבהפועל ת”א מקרב השחקנים שאמורים לשחק מדובר בקשרים, שלומי אזולאי ודן אייבינדר. המגן דור אלו – שגם שיחק בקרית שמונה, עלול להיעדר מהמשחק. מי שבוודאות ייעדרו בשורות הפועל ת”א הם המגן בן ביטון והקשרים הישאם ליוס וגודפריד רומראטו.

בקרית שמונה מרגישים רוחות חדשות באנרגיות במהלך השבוע, בעקבות חזרתו של סלובדאן דראפיץ. לאימון אתמול הגיעו עשרות אוהדים, שעודדו את השחקנים ואף הדליקו אבוקות, כדי להטריף את השחקנים לקראת המשחק.

אוהדי קרית שמונה באימון יום שישי



קרית שמונה מגיעה עם סגל מלא למשחק. לא צפויות מהפכות גדולות בהרכב שיעלה למשחק, שחקני המפתח של קרית שמונה הם השוער דז’וגאס ברטקוש, הבלם עאיד חבשי, הקשר רועי קהת והחלוץ איתמר שבירו. מנגד, בהפועל ת”א מדובר בשוער אמיליוס זובאס, הבלם אדי גוטליב, הקשר דן אייבינדר והחלוץ אלן אוז’בלוט. הפועל ת”א לא ניצחה בעשרת המשחקים האחרונים והיא תבוא רעבה לקטוע את הרצף השלילי, כמו קרית שמונה שרוצה ניצחון ביתי ראשון ובוודאי להתחיל ברגל ימין את הקדנציה השניה של מאמנה החדש.

לפני המשחק ייערך טקס הוקרה והצדעה לשחקן העבר של הפועל קרית שמונה, רפי לוגסי (74), ששיחק כמגן וכבלם מאמצע שנות ה-60 ועד שנת 1983. רפי לוגסי נשוי לדינה, אב לשלושה וסב לארבעה נכדים. 

ראוי להצדעה. רפי לוגסי לצד רעייתו ובנם אלעד