כדורגל: עוד מתאוששת לאוסף

עירוני קרית שמונה הפסידה 1:0 להפועל ת”א, שקטעה בצורת ניצחונות ארוכה במשחק הבכורה של דראפיץ כמאמן קרית שמונה

עירוני קרית שמונה חזרה היום לביתה אחרי ההפסד הצפוי בשבוע שעבר למכבי חיפה, עם תקוות שחילופי המאמנים שביצעה במהלך השבוע יעזרו להביא את השינוי המיוחל ועמו גם את הניצחון הביתי הראשון העונה. הופעת הבכורה המחודשת של סלובדאן דראפיץ על הקווים לא הביאה את הבשורה שלה כולם קיוו. מה כן? הפועל ת”א קטעה רצף של 10 משחקים ללא ניצחון וחגגה בסיום ניצחון 0:1 והצטרפה לרשימה נכבדת של קבוצות, שהתאוששו על גבה של קרית שמונה במהלך העונה. גם לחיים סילבס, מאמנה של הפועל ת”א, שהחליף את דראפיץ בשורות האדומים, היה זה ניצחון בכורה על חשבונה של קבוצה שאימן בעבר הלא רחוק. קרית שמונה גם השבוע תשהה מתחת לקו האדום.

טרם המשחק נערך טקס הוקרה לרפי לוגסי – שחקן ההגנה של הפועל קרית שמונה בעבר, עוד שריד לימים שרבים מאוהדי הכדורגל בעיר ובמרחב הגליל העליון כמהים להם, ימים שבהם הקבוצה התבססה על שחקני בית, שנתנו אקסטרות של נשמה ומאמץ למען הסמל.

לא נזקקו לעבודה מרובה, ובכל זאת הם בצד המפסיד. יואב הופמייסטר ואיתי בן שבת (צילום: שלומי גבאי)


סלובדאן דראפיץ עלה למשחק במערך 4-3-3, המערך הפייבוריט של הבעלים, איזי שרצקי. מרלון דוס סנטוס מצא את עצמה בשלישיה ההתקפית לצידם של מוחמד שאקר ואיתמר שבירו. על כר הדשא לא היה הרבה כדורגל. המשחק אמנם נפתח עם הזדמנות מצוינת לקרית שמונה, דווקא זיו מורגן, המגן השמאלי, היה זה שהגיע למצב קורץ כבר בדקה ה-5, אך לרוע מזלו בעט לקורה. בדקה ה-16 הקבוצה האורחת עלתה ליתרון, פריצה של קייס גאנם הסתיימה במסירת רוחב שמצאה את אלן אוז’בלט, שבעט מהרחבה לרשת והעלה את קבוצתו ליתרון 0:1. עוד כמה מצבים מעניינים נרשמו ברבע השעה שלאחר מכן, מהם בעיטת מספרת של איתמר שבירו, שנהדפה ע”י זובאס. עד לסיום המשחק שתי הקבוצות הציגו משחק חלש ונרפה, ניסיונות התקפיים שברובם לא יצרו איומים משמעותיים על השערים והתוצאה נותרה בעינה, אם כי קיימת תחושת קיפוח בקרית שמונה, שלא זכתה לבעיטת פנדל למרות נגיעת יד של הבלם אדי גוטליב בדקה ה-87.

הרכב קרית שמונה (בסוגריים המחליפים): דז’וגס ברטקוש, נועם כהן (ליאור טימוטי מוזי – 54), איתי בן שבת, עאיד חבשי, זיו מורגן (ניר דרורי – 80), סמואל בראון, יואב הופמייסטר (ג’יאן מרטינס – 46), רועי קהת, מוחמד שאקר (ידין לוגסי – 63), מרלון דוס סנטוס (סנין סבאי – 46) ואיתמר שבירו

עבודה רבה נכונה לו. סלובדאן דראפיץ (צילום: לירן דורף – אתר דאבל פס)