כדורגל: הפסד כואב לבני ממב”ע בגביע האזורים

בעיטת פנדל אחת הפרידה בין הקבוצה לשלב חצי הגמר בסיומו של משחק, שבו נחלה הפסד אכזרי להפועל כאוכב מליגה א’

ערב מתסכל עבר אמש על בני ממב”ע. הקבוצה מהגולן, שמדורגת בחלק התחתון של ליגה ב’, אירחה את הפועל כאוכב – שמדורגת בחלק העליון של מרכז טבלת ליגה א’, למשחק במסגרת רבע גמר גביע האזורים של ההתאחדות לכדורגל, עם תקוות לזכות בכרטיס נכסף לחצי הגמר. הקבוצה מהגולן אירחה את המשחק במגרש הסינטטי בקרית שמונה, מאחר ופתיתי השלג טרם נמסו כליל מכר הדשא באצטדיון בכפר בוקעאתא.

המשחק אמש שוחק בקצב טוב, אך לא הניב שערים בזמן משחק רגיל וגם לא בהארכה. ליד שני השערים היו מצבי הבקעה, שלא תורגמו לשערים.

בסדרת הפנדלים ממב”ע דייקה בארבעת הניסיונות הראשונים, בעוד שכאוכב דייקה בשלושה מהניסיונות – לאחר שהשוער סאמח קיש הדף ניסיון של האורחת. בניסיון החמישי כאוכב דייקה מהנקודה הלבנה, בעוד ששוערה  הדף ניסיון של יוסף דרוויש. כאוכב כבשה שער נוסף, בעוד ששוערה הדף גם ניסיון של איהם זהוה – מה שהוביל לניצחון 4:5 לזכות כאוכב. כבשו לממב”ע: אסעד עמאשה, נאג’י אבו ג’בל, אדהם ספדי ותא’אר עמאשה.

חוזרים למאבקי הליגה. שחקני בני ממב”ע (צילום: ענאן עמאשה)



ווג’די אלקיש, מאמן ממב”ע, אמר בסיום: “למרות כל ההתמודדות המאתגרת עם מזג האוויר אצלנו בגולן, שהשפיע על סדר האימונים – היינו טובים, נתנו פייט, היה משחק קצבי ושקול, שתי הקבוצות שיחקו כדורגל טוב. לא הסתגרנו, לא הלכנו אחורה, שיחקנו את המשחק שלנו. היו החמצות משני הצדדים. הגענו למצב קורץ מאוד בדקה ה-85, לצערנו נאג’י אבו ג’בל לא הבקיע. בפנדלים המזל לא היה איתנו. אנחנו לוקחים את הדברים הטובים וחוזרים להתרכז בליגה, במטרה להבטיח בהקדם את ההישארות שלנו”.
את ווג’די אלקיש אירחנו לריאיון מקיף ביום שני האחרון, בפינת “ספורטאי השבוע”.לקריאה, הקליקו כאן

גם אגדת הכדורגל ראובן עטר עושה כבוד. ווג’די אלקיש לצד ראובן עטר