כדורגל: ברקוביץ’ קשר בין התפרצותו במסע”ת לפיטוריו בהודעת SMS

מאמנה לשעבר של עירוני קרית שמונה טען את הדברים, במהלך דיון בביה”ד של ההתאחדות לכדורגל, שהעמידו לדין בגין דבריו כלפי הפרשן, איציק אהרונוביץ’

עירוני קרית שמונה אמנם יצאה לדרך חדשה אתמול עם מאמן חדש-ישן בדמותו של סלובדאן דראפיץ, אך הספיחים לסיום ההתקשרות עם המאמן ניר ברקוביץ’ עדיין קיימים. ברקוביץ’ עמד לפני זמן קצר לדין בביה”ד של ההתאחדות לכדורגל, בשל התבטואויות לא הולמות שהטיח בפרשן, איציק אהרונוביץ’, במהלך מסיבת עיתונאים שנערכה לאחר המשחק מול מכבי חיפה.

ניר ברקוביץ’ הביע התנצלות על הדברים וטען, שיש סיבה נוספת לדברים: “אני מתנצל על הדברים זה לא היה צריך לקרות. 2 דקות לפני מסיבת העיתונאים קיבלתי הודעה מאיזי שרצקי שהוא מפטר אותי ובאתי למסיבת העיתונאים ברוח לא טובה ובשעת כעס נאמרו הדברים , ואני מתנצל עליהם. זה הפתיע אותי . יש לנו היסטוריה לי ולו. הבן אדם ליכלך עלי כבר קודם לכן”.

הדיין נעם לובין לא התרשם מהדברים וזו החלטתו: “לנאשם היסטוריה משמעתית לא פשוטה, הכוללת מספר חריגות (בלשון המעטה) מההתנהגות המקובלת והמצופה מבעל תפקיד, בקבוצה בליגה המקצוענית.  עם כל ההבנה והכאב על פיטוריו טרם מסיבת העיתונאים וההיסטוריה לדבריו של הסכסוך בינו לבין אותו עיתונאי  ראוי היה כי הפעם, ולאור התנהגותו בעבר, ישלוט הנאשם במעשיו ולא ישחרר את חרצובות לשונו , בשפה פוגענית לעיני כל ,כלפי אדם זה או אחר. אשר על כן הנני גוזר על הנאשם עונש של הרחקה בפועל מ- 3 משחקים וכן קנס כספי בפועל בסך 5000 ₪.  על מנת שישקול פעם נוספת טרם מעשה, האם עליו לחזור ולנהוג בצורה הפוגענית בה נהג, הנני גוזר על הנאשם עונש ע”ת של הרחקה בפועל מ- 6 משחקים בכל הרשעה חוזרת בעבירה של התנהגות בלתי הולמת”.

פרק קצר, שיותר חותם לתקופה ארוכה. ניר ברקוביץ’ (צילום: שלומי גבאי)