כדורסל גברים: ליגת ארץ הצפון חוזרת לפעילות

משחק ביסוד המעלה ומשחק בברעם הם מנת חלקו של המחזור ה-5. תבואו, יהיה כיף

אז לאחר החודש הראשון של השנה האזרחית הוקדש למשחקי רבע וחצי גמר גביע ליגת “ארץ הצפון” – ליגת היישובים של הגליל העליון, הליגה הכי חמה במזרח התיכון ויש האומרים באסיה כולה, חוזרת למסלול משחקי הליגה. מה בתפריט? שני משחקים במסגרת המחזור החמישי, הג’אמפ הראשון בשעה 18:00, האחד ביסוד המעלה והשני בקיבוץ ברעם. הכניסה חופשית, אווירת כדורסל וחוויה קהילתית מובטחת – כולל תחרויות קליעה במחצית. אז כן, קר בחוץ וכיף להתכרבל עם איזו שמיכה על הכורסא, אבל כמה אפשר? בואו לאולמות, התלבשו היטב ולא תצטרכו להיעזר במטריות ובאמצעי מכסה. אז מה בתפריט?

יש יותר כיף מאווירה קהילתית ביציעים?

באולם ביסוד המעלה תארח יסוד המעלה/חולתה את ראש פינה. המארחת עם מאזן של ניצחון אחד ושני הפסדים, האורחת עם מאזן של שלושה ניצחונות והפסד. את המשחק תשפוט עמית מלכה – שחקנית קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון.

רוצים לנצח קל”ב. שחקני ראש פינה



באולם שבקיבוץ ברעם תארח הקבוצה המקומית את גדות – משחק בין שתי קבוצות עם צביון מקומי מובהק, שנפגשו לאחרונה בחצי גמר הגביע במשחק שהסתיים בניצחון לזכות גדות – הקבוצה היחידה שלא מארחת בתחומי היישוב שלה ולמרות הכל, נחשבת לקבוצה עם הקהל הגדול והססגוני בליגה, שיעמוד מחר באתגר גדול מול מזג האוויר. ברעם עומדת על מאזן של 2-2, גדות עם מאזן של ניצחון אחד ושני הפסדים. אלדד דיניסמן האחד והיחיד ישפוט.

רוצים לנצח שוב את ברעם. שחקני גדות