כדורגל: לנצח בבית, כי הגיע הזמן

עירוני קרית שמונה תארח את בית”ר ירושלים עם תקוות לניצחון ביתי ראשון העונה

המחזור ה-21 ייצא לדרך בצוהרי השבת. בשעה 19:30 עירוני קרית שמונה תארח את בית”ר ירושלים למשחק ליגה (שידור ישיר בערוץ 52), כשהיא מקדימה את הקו האדום, רק בזכות יחס שערים עדיף על פני סקציה נס ציונה. לעומתה, בית”ר ירושלים השואפת לסיים עונה במקומות 5-6 ולהעפיל למשחקי הפלייאוף העליון, מגיעה למשחק כשהיא מדורגת במקום ה-6 ומקדימה בזכות יחס שערים את המקום השביעי המוביל לפלייאוף התחתון. משחק מפתח לכל אחת מהקבוצות.

יגיע חד למשחק? איתמר שבירו (צילום: מדיה ההתאחדות לכדורגל)



בית”ר ירושלים מגיעה אחרי ניצחון גדול בגביע המדינה על הפועל עפולה מהלאומית, זאת לאחר שהפסד במשחק הליגה מול הפועל חדרה קטע רצף של חמישה ניצחונות. הקבוצה מהבירה שואפת לשוב למסלול הניצחונות ועם חיזוק הגנתי מתוצרת חוץ בדמותו של השוער מיגל סילבה והבלם סרגיי ברודין היא מקווה לייצב את משחק ההגנה, חלק ממנו הוא הבלם אורי דהן (ראש פינה) – תוצר של עירוני קרית שמונה. ההגנה הירושלמית תשאף לתת מענה להתקפה של קרית שמונה בראשות מוחמד שאקר שמצוי בכושר הבקעה טוב ואיתמר שבירו – מלך שערי קרית שמונה.

מנגד, ההגנה של קרית שמונה בראשות השוער דז’וגאס ברטקוש והבלם עאיד חבשי תצטרך להיות במיטבה מול שלישיית התקפה מהטובות בליגה המונה את דנילו אספרייה, ירדן שועה ומלך שערי הליגה – איוון ניקולסקו. במרכז המגרש הקישור בראשותם של יואב הופמייסטר האחורי ורועי קהת הקדמי יצטרך לשלב בין עבודה הגנתית לבלימת היוזמות של הקבוצה מהבירה לבין הזנת החלק הקדמי במסירות מפתח.

צריך גם הוא להיות במיטבו. זיו מורגן, מגן קרית שמונה (צילום: בן מלניק)