כדורגל: ואת נשארת נאיבית שכמותך…

עירוני ק”ש חוזרת מאשדוד עם נקודה, זאת לאחר שספגה שער שוויון בתוספת הזמן

תוצאת תיקו מספר 11 לעירוני קרית שמונה, שמצליחה להעפיל מעל הקו האדום של תחתית טבלת ליגת העל. עם זאת, אי אפשר ללא תחושות תסכול, שכן עירוני קרית שמונה הייתה קרובה דקות ספורות מניצחון שלישי, אך שוב פעם ספגה שער בתוספת הזמן של המשחק ושוב פעם היא נאלצת להסתפק בנקודה אחת.

עירוני קרית שמונה התארחה אצל מ.ס אשדוד, שדורגה במקום החמישי בטבלה וקיוותה לזכות בניצחון, שיחזק את מעמדה בין ששת הראשונות. קרית שמונה עלתה במערך של 4-4-2, שסלל את דרכם של ידין לוגסי ורועי קהת להרכב הראשון. הקבוצה של רן בן שמעון – שזכור מימי זוהר בקרית שמונה, שכללו זכייה באליפות ההיסטורית, בגביעי טוטו ובשתי העפלות לליגה הלאומית, הייתה שותפה למשחק עם קצב טוב ויוזמה התקפית דו צדדית, שההסתיים עם שער דרמטי שכבשה אשדוד בתוספת הזמן.

לא עמדו על המשמר עד לסיום. שחקני ההגנה של קרית שמונה (צילום: שלומי גבאי)



כבר בדקה ה-9 נפסקה בעיטת פנדל לזכות אשדוד, שבוטלה בהתערבות מערכת ה-VAR. קרית שמונה הייתה טובה יותר במחצית הראשונה והגיעה לשלושה מצבי הבקעה טובים – מה שער שכבש איתמר שבירו ונפסל בטענת שווא לעבירה, אך שילוב של חוסר ריכוז ודיוק לא מירבי מנעו ממנה לכבוש. ההזדמנות הטובה ביותר הייתה של מוחמד שאקר, שבדקה ה-23 בעט ממצב קורץ, אך נבלם ע”י השוער המארח, יואב ג’רפי.

במחצית השניה המשיך קצב טוב של משחק, בקרית שמונה עלתה תגבורת התקפית מהספסל בדמותם של מרלון דוס סנטוס ואיוון בכר, אך המצב המשמעותי הראשון נרשם בדקה ה-72, מסירה מצוינת של איתמר שבירו מצאה את מוחמד שאקר, שבמצב של אחד על אחד לא התבלבל וכבש שער יתרון 0:1 לזכות קרית שמונה. ככל שחלפו הדקות אשדוד הגבירה את ניסיונתיה לכבוש שער שוויון. בדקה ה-93 שער שכבש אלעד שחף הניב את הפרי המיוחל והוביל את אשדוד לכיבוש שער שוויון 1:1, שמונע מקרית שמונה ניצחון, אך מעלה אותה מעל הקו האדום, בזכות יחס שערים עדיף על פני סקציה נס ציונה.

הרכב עירוני קרית שמונה במשחק: דז’וגאס ברטקוש, נועם כהן, עאיד חבשי, איתי בן שבת, זיו מורגן, סמואל בראון, יואב הופמייסטר, ידין לוגסי (איוון בכר – 61), רועי קהת (מרלון דוס סנטוס – 54), מוחמד שאקר (ג’יאן מרטינס – 90) ואיתמר שבירו 

שער שלא הספיק לניצחון. מוחמד שאקר (צילום: פושקו)