כדורגל: חוזרים למגרשים. חוזרים גם לנצח?

עירוני קרית שמונה תארח למשחק ליגה את הפועל חדרה, אחרי פגרה של למעלה מחודש וחצי. איך מתייחסים בקרית שמונה למשחק? מי “האקסים” שייפגשו? על כך בכתבה הבאה.

למעלה מחודש וחצי חלפו מאז הופסקו משחקי ליגת העל, כשבועיים וחצי חלפו מאז החזרה לאימונים של קבוצות ליגת העל. אחרי שני ניסויי כלים בשבוע האחרון – בהם עירוני קרית שמונה הפסידה 3:2 להפועל כפר סבא וניצחה 1:4 את הפועל עכו מהלאומית, תתייצב הערב, בשעה 18:15 (שידור ישיר בערוץ 58) הקבוצה של קובי רפואה ונמרוד קוסטיקה למשחק ביתי מול הפועל חדרה, משחק בין שתי קבוצות שלא שיחקו את מלוא שלושת מחזורי הליגה. הפועל חדרה שיחקה רק במחזור הראשון והפסידה 2:1 למכבי חיפה – לאחר מכן, התפרצות של נגיף הקורונה בשורות השחקנים והצוות מנעה מהקבוצה אימונים ומשחקים לתקופה ארוכה. קרית שמונה ניצחה 0:2 במחזור הפתיחה את משחק החוץ מול מ.ס אשדוד וסיימה בתוצאת שוויון 1:1 את המשחק הביתי מול הפועל חיפה, לאחריו בוטל המשחק מול בית”ר ירושלים, כשלוש שעות לפני שאמור היה להתחיל, בעקבות חשש מהתפרצות בשורות קרית שמונה, בשל היותו של באסל שעאבן הצעיר חיובי לנגיף הקורונה.

לחזור באנרגיות טובות. שחקני קרית שמונה חוגגים את הניצחון באשדוד



על הנייר לקרית שמונה יש קבוצה טובה ומאוזנת יותר, אך בסיטואציה הנוכחית קשה לאמוד את רמת הקבוצות, אחרי תקופה ממושכת בלי משחקים. שתי הקבוצות יתייצבו למשחק בסגלים מלאים. בקרית שמונה יקוו שהחלק הקדמי שופע השחקנים האיכותיים יהיה מרוכז יותר מאשר במשחק מול הפועל חיפה, כדי להשאיר את הנקודות בבית. ללוסיו מרינאו יהיה זה משחק פיקנטי מול קבוצתו בשתי העונות הקודמות. מנגד, חדרה תקווה להיות יעילה בהגנה ותכליתית בהתקפה, יקוו להוכיח את עצמם הקשר עומר לקאו והחלוץ שובל גוזלן – ששיחקו בעבר הלא רחוק בקרית שמונה. גם על הספסל של חדרה יופיעו שני אנשי צוות עם עבר בקרית שמונה – עוזרו של המאמן שרון מימר, רן קוז’וק – ששימש בעונה שעברה עוזרם של מסאי דגו וקובי רפואה באימון עירוני קרית שמונה, ומאמן הכושר דוד בובליל – ששימש כמאמן הכושר של הקבוצה, לפני שלוש שנים.

קובי רפואה, מאמן עירוני קרית שמונה, התייחס למשחק בדברים שאמר לאתר הרשמי של עירוני קרית שמונה