כדורגל: צפת וממב”ע יוצאות בחוץ

הנציגות שלנו בליגה ב’ יתארחו ביום שישי אצל קבוצות מערי החוף

שישי של כדורגל בליגה ב’ מעבר לפינה, זמן טוב להפנות זרקור לעבר משחקי הנציגות שלנו במחוז צפון א’ של ליגה ב’: הפועל עירוני צפת – שמקדימה את הקו האדום ב-3 נקודות, בני ממב”ע – שמקדימה את הקו האדום ב-8 נקודות.

הפועל עירוני צפת תתארח בשעה 11:00 אצל קבוצת מרכז הטבלה של בית”ר נהריה, שניצחה אותה במשחק הקודם 1:2 משער שהובקע בתוספת הזמן של המשחק. צפת איבדה הרבה נקודות בתוספת הזמן של משחקיה, כך היה גם במשחק הביתי האחרון מול אחי עכו – שהשלימה מהפך בתוספת הזמן. משחק הגנה טוב של צפת הוא המפתח לחזרה עם משהו מהמשחק. מנגד, צפת תצטרך בכושר טוב את ה”אקס” פקטור שלה בחלק הקדמי, הקשר חננאל אברהם – שהבקיע צמד במשחק האחרון ומוליך את טבלת מלך השערים עם 9 הבקעות, וכן את שחקני ההתקפה מארק סמליאנסקי, בן שמואלי ושניר אברג’ל – שלא מצליח לשחזר את יכולתו המצוינת מהעונה שעברה. מאמנה של צפת, משה ריי, ספג עונש הרחקה מבית הדין של ההתאחדות, בגין הרחקתו במשחק מול אחי עכו. המאמן לא יתייצב על הקווים ואת מקומו ימלא ג’קי מלול.

הגנה חזקה היא מפתח להישרדות בליגה. שחקני צפת


בני ממב”ע תתארח בשעה 13:30 אצל מ.ס חיפה, במגרש בית נגלר בקרית חיים. החיפאים מדורגים במקום ה-14, שמוביל למשחקי המבחן על הישארות בליגה. ממב”ע מגיעה אחרי משחק תיקו דרמטי במשחק הליגה מול בני כאבול ואחרי ניצחון 2:3 במשחק גביע האזורים מול צעירי אום אל פאחם. ממב”ע יודעת, שניצחון יוכל לתת לה הרבה שקט להמשך ואפשרות ליהנות מכדורגל נטול מאבקי תחתית. ההתקפה של ממב”ע בכושר מצוין בתקופה האחרונה, האחים וויאם ואסעד עמאשה ונאג’י אבו ג’בל, בהחלט יכולים וצריכים להוביל את הקבוצה לניצחון.

ניצחון ייתן להם ראש שקט להמשך העונה. שחקני בני ממב”ע