כדורגל: חגיגה של משחקי מחלקות הנוער במגרשי האזור

שישי ושבת שופעים במשחקים על הפרק. זרקור לקראת משחקי הבית ומשחקי החוץ של קבוצות מחלקות הנוער מהגליל העליון והגולן, בכתבה זו.

סופ”ש של כדורגל מעבר לפינה, כמו תמיד אנו כאן כדי לעשות סדר בעניינים. אז מה בתפריט? שפע של משחקים במגרשי האזור: שישי עם הצגה משולשת בצפת, הצגות כפולות בקרית שמונה, קצרין ובוקעאתא. שבת עם חמישה משחקים בקרית שמונה. מזג אוויר אידיאלי לכדורגל, הכניסה חופשית ומה יותר כיף מלעודד את דור העתיד של כדורגלני הגליל העליון והגולן? תגיעו למגרשים. יהיה כיף. 

מחכים לכם במגרש בבוקעאתא. קבוצת ילדים ג’ של בני ממב”ע והמאמן בילאל ולי


משחקי יום שישי

הצגה משולשת במגרש בצפת – בשעה 10:30 קבוצת ילדים ב’ של הפועל מרום הגליל תארח את צעירי שעב. בשעה 12:00 קבוצת טרום א’ של הפועל גליל עליון תארח את איחוד בני סמיע. בשעה 14:00 ייערך משחק הדרבי של שנתון ילדים ב’ מהגליל העליון, הפועל גליל עליון תארח את מ.כ גליל גולן.

הצגה כפולה בקצרין (מ.ק קצרין גולן) – בשעה 11:15 קבוצת ילדים ב’ תארח את בני אעבלין. בשעה 13:00 קבוצת ילדים א’ תארח את איחוד בני מג’דל כרום.

הצגה כפולה באצטדיון בוקעאתא (בני ממב”ע) – בשעה 14:00 קבוצת ילדים ג’ תארח את אהלי טמרה. בשעה 15:40 קבוצת ילדים א’ תארח את הפועל דיר חנא.

הצגה כפולה במגרש הסינטטי בקרית שמונה (עירוני קרית שמונה) – בשעה 11:30 קבוצת ילדים א’ תארח את מכבי צור שלום. בשעה 13:30 קבוצת ילדים ב’ תארח את הפועל עפולה.

13:00, קיבוץ עין המפרץ: קבוצת ילדים א’ של מ.כ גליל גולן תתארח אצל הפועל מטה אשר.

13:45, תרשיחא: קבוצת ילדים ב’ של הפועל עירוני צפת תתארח אצל הפועל תרשיחא.

14:30, ראמה: קבוצת טרום א’ של מ.כ גליל גולן תתארח אצל מ.ס ראמה.

על הפרק – דרבי. קבוצת ילדים ב’ של מ.כ גליל גולן

משחקי השבת

המגרש הסינטטי בקרית שמונה (עירוני קרית שמונה) – בשעה 09:30 קבוצת נערים א’ תנסה לשפר עמדות בצמרת טבלת ארצית צפון, במשחק ביתי מול הפועל כרמיאל מתחתית הטבלה. בשעה 12 קבוצת נערים ב’, שמקדימה ב-7 נקודות את הקו האדום של טבלת ליגת העל, תנסה לשפר עמדות במשחק הביתי מול הפועל פ”ת – אותה היא מקדימה ב-2 נקודות. בשעה 14:15 קבוצת נערים ג’ – שמוליכה את הטבלה בפער של 4 נקודות, תנסה לשפר עמדות במשחק ביתי מול החמישית בטבלה, מכבי קרית אתא. בשעה 16:15 קבוצת ילדים ג’ 1 תארח את בית”ר נהריה. בשעה 18:15 קבוצת ילדים ג’ 2 תארח את בית”ר כפר מנדא.

12:00, אצטדיון רעננה: קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה, שמקדימה ב-2 נקודות את הקו האדום, תנסה לשפר עמדות במאבקי התחתית במשחק החוץ מול הפועל רעננה – שמקדימה אותה ב-4 נקודות.

12:40, נחף: קבוצת נערים ב’ של בני ממב”ע תפגוש למשחק מרכז טבלה את בני מראר.

13:00, אעבלין: קבוצת ילדים ג’ של מ.כ גליל גולן תתארח אצל בני אעבלין.

15:00, נחף: קבוצת טרום א’ של עירוני קרית שמונה תתארח אצל הפועל נחף.

משחקי יום ראשון

16:50, מגרש אגרטק – חיפה: קבוצת נערים ג’ של מ.ק קצרין גולן, שמרוחקת נקודה אחת מפסגת הטבלה, תתארח אצל בית”ר חיפה, שמדורגת בחלק התחתון.

רוצה להמשיך את הפורמה המצוינת. קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה והמאמן אילן עזריה