כדורגל: שישי מתסכל לצפת ולממב”ע

נציגות הגליל העליון והגולן ספגו שלישיות ורשמו הפסד נוסף

הפועל עירוני צפת ובני ממב”ע מסתבכות במאבקי התחתית של מחוז צפון א’ בליגה ב’. שתי הקבוצות ספגו הפסדים, שבתוספת לניצחונות בהן זכו קבוצות מירכתי הטבלה, גורמים להן עם סיום השליש השני של העונה למצוא את עצמן בסיטואציה מאוד בעייתית.

הפועל עירוני צפת התייצבה עם סגל של 15 שחקנים בלבד למשחק החוץ מול בית”ר נהריה. על הקווים ניהל את המשחק ג’קי מלול – מאמן קבוצת ילדים א’, שהחליף את משה ריי – שהורחק ע”י בית הדין של ההתאחדות לכדורגל משני משחקים. בהרכב צפת פתח שוער חדש, רז זרקא, שהגיע מקבוצת בני רעננה מליגה ג’.

על סף המחצית הראשונה שער שכבש בן שמואלי בבעיטת פנדל העניק לצפת יתרון 0:1, אך במחצית השניה הצליחה הקבוצה האורחת לכבוש שער שוויון בדקה ה-55, בדרך ליצירת מהפך בדקה ה-80 ועם שער נוסף בתוספת הזמן, שקבעו את תוצאת המשחק – ניצחון 1:3. במהלך תוספת הזמן ספג בן שמאולי כרטיס צהוב שני והורחק משדה המשחק. כתוצאה מההפסד, צפת מקדימה רק בזכות יחס שערים את המקום המוביל למשחקי המבחן על ההישארות בליגה. שתי נקודות מפרידות בינה לבין המקום המוביל לירידה ישירה לליגה ג’.

במצב עדין מאוד. שחקני צפת (צילום: יגאל שיש – קבוצת הפייסבוק צפת המצולמת)



מי שנצמדה להפועל עירוני צפת, היא מ.ס חיפה, שהצליחה לחולל מהפך ולנצח 2:3 בביתה את בני ממב”ע, שעוד הוליכה 0:1 במהלך המחצית משער שכבש בבעיטת פנדל נאג’י אבו ג’בל, שכבש שער נוסף במחצית השניה והשלים צמד, אך קודם לכן הורחק איהם זהוה בכרטיס אדום, לאחר שפגע ללא כדור בשחקן יריב ובהמשך החיפאים הצליחו לחולל מהפך ולהוליך 1:3, עד ששער של אבו ג’בל צימק במעט את התוצאה. בשלהי המשחק השוער מוהנד עמאשה הורחק בכרטיס אדום, שהותיר את הקבוצה עם 9 שערים. בסיוד, הפסד 3:2 שמקטין את המקדמה של ממב”ע מהמקום המוביל למשחקי המבחן על הישארות בליגה ל-5 נקודות בלבד.

הפסד שמסבך את המצב. שחקני ממב”ע (בכחול) במשחק היום