כדורגל: שישי בקרית שמונה ובקצרין, שבת גדושה בקרית שמונה

סופ”ש בגזרת מחלקת הנוער. המגרש בקרית שמונה מציע הצגה כפולה בשישי וחמישה משחקים בשבת

סופ”ש של כדורגל מעבר לפינה, כמו תמיד אנו כאן כדי לעשות סדר בעניינים. בסופ”ש הקרוב שלוש קבוצות נערים ג’ מהגליל העליון והגולן – שמוליכות את טבלאות הליגות הצפוניות, יתייצבו למשחקים על כל הקופה. קבוצות הדגל של עירוני קרית שמונה יארחו בשבת משחקים מאתגרים במיוחד. בתקווה שמזג האוויר יהיה נעים וידידותי לכדורגל, יש לכם סיבות טובות להגיע למגרשים ולעודד את הדור הצעיר. זרקור לקראת כל משחקי סופ”ש, בכתבה זו.

מארחים בשישי בקרית שמונה. קבוצת טרום א’ של מ.כ גליל גולן



משחקי יום שישי

המגרש הסינטטי בקרית שמונה – בשעה 11:30 קבוצת טרום א’ של מ.כ גליל גולן תארח את צעירי סכנין. בשעה 13:45 קבוצת טרום א’ של עירוני קרית שמונה תארח את בני מראר.

11:00, כפר מנדא: קבוצת נערים ג’ של הפועל מרום הגליל – שמוליכה את טבלת מחוז צפון 1, תתארח למשחק צמרת מאתגר אצל אחווה כפר מנדא, שאותה היא מקדימה בנקודה אחת.

11:30, דיר חנא: קבוצת נערים ב’ של בני ממב”ע תקווה להמשיך ולשפר עמדות במרכז טבלת הצפון, כשתתארח אצל הפועל דיר חנא – אותה היא מקדימה ב-3 נקודות.

13:30, קצרין: קבוצת נערים ג’ של מ.ק קצרין-גולן, שמוליכה את טבלת מחוז צפון, תארח למשחק צמרת את הפועל נוף הגליל, שאותה היא מקדימה ב-4 נקודות.

13:00, אעבלין: קבוצת טרום א’ של הפועל גליל עליון תארח את איחוד אעבלין.

14:00, כפר מנדא: קבוצת טרום א’ של הפועל טובא תתארח אצל צעירי כפר מנדא.

14:30, עכו: קבוצת ילדים ב’ של עירוני קרית שמונה תתארח אצל הפועל עכו.

מפגש צמרת בגולן. קבוצת נערים ג’ של מ.ק קצרין גולן



משחקי השבת

המגרש הסינטטי בקרית שמונה (משחקים בשעות היום) – קבוצת ילדים ג’ של מ.כ גליל גולן תארח בשעה 09:00 את צעירי שעב. קבוצת נערים א’ של עירוני קרית שמונה – שמוליכה ביתרון של 7 נקודות את טבלת ארצית צפון, תנסה לשוב למסלול הניצחונות במשחק מול הפועל נוף הגליל – החמישית בטבלה. בשעה 14:15 קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה – שמקדימה בחמש נקודות את הקו האדום של טבלת ליגת העל, תקווה להמשיך בפורמה הטובה במשחק מול הפועל חיפה – שמקדימה אותה ב-3 נקודות.

המגרש הסינטטי בקרית שמונה – משחקי הערב – בשעה 18:00 קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה, שמקדימה ב-6 נקודות את הקו האדום של טבלת ליגת העל, תארח למשחק מאתגר את מכבי חיפה, שמדורגת במקום השלישי בטבלה. בשעה 20:15 קבוצת נערים ג’ של עירוני קרית שמונה – שמוליכה את טבלת מחוז חוף, תארח למשחק המרכזי של המחזור את בני סכנין, שאותה היא מקדימה בנקודה אחת.

11:30, עוספייה: קבוצת ילדים א’ של עירוני קרית שמונה תתארח אצל מכבי עוספייה.

12:00, בועיינה – נוג’ידאת: קבוצת ילדים ג’ 2 של עירוני קרית שמונה תתארח אצל הפועל בועיינה.

20:00, נהריה: קבוצת הנוער של הפועל מרום הגליל, שמדורגת במקום התשיעי בטבלת הצפון, תתארח אצל מכבי נהריה – שמדורגת במקום הרביעי ומקדימה אותה בפער ניכר.

מחכים למכבי חיפה. קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה