כדורגל: ממב”ע חוזרת לגולן, צפת יוצאת לגליל המערבי

מחזור נוסף בליגה ב’. צפת תשחק בשישי, ממב”ע תארח בביתה בשבת. זרקור לקראת המשחקים, בכתבה זו.

המחזור ה-18 במחוז הצפוני של ליגה ב’ בפתח, זה הזמן שלנו להפנות זרקור לעבר משחקיהן של הנציגות שלנו בליגה – הפועל עירוני צפת ובני ממב”ע, שבמחזור הקרוב לא ישחקו באותו יום. שתי הקבוצות עמוסות בבעיות כלכליות, אך השחקנים ינסו עד כמה שאפשר להתמקד במטרות שעל כר הדשא.

הפועל עירוני צפת תתארח ביום שישי, בשעה 11:00, במגרש הסינטטי בנהריה, אצל צעירי טמרה. צפת מקדימה ב-5 נקודות את הקו האדום ואחרי שצברה 4 נקודות בשני המשחקים האחרונים מצפה לה משחק מול המדורגת שלישית בטבלה, שנחשבת לאחת מקבוצות ההגנה ואחת מקבוצות ההתקפה הטובות ביותר בליגה. טמרה, שבסיבוב הראשון חוללה מהפך דרמטי וניצחה 1:2 בצפת, לא הפסידה ב-11 המשחקים האחרונים, כך שכל תוצאה מלבד הפסד תהיה תוצאה מצוינת לצפת, שכבר מתחה עד הקצה את המוליכה מקרית ים ואת סגניתה כרמיאל במשחקי חוץ.

משחק חוץ מאתגר מאוד. שחקני צפת (צילום: יגאל שיש – עמוד הפייסבוק צפת המצולמת)



תגידו מברוק לבני ממב”ע, שאחרי חצי עונה שבה נאלצה לארח את משחקיה במגרש הסינטטי בקרית שמונה, חוזרת לאצטדיון בכפר בוקעאתא – שעבר עבודות שיפוצים ושדרוג. ממב”ע תארח בשבת הקרובה, בשעה 15:00, את אחווה כפר מנדא, שמדורגת במקום הלפני אחרון. ממב”ע מקדימה ב-6 נקודות את הקו האדום ועבורה מדובר במשחק על 6 נקודות, שצפוי למשוך ליציעים מאות אוהדים, שרוצים לראות את קבוצתם מנצחת. 

ישמחו לראות אתכם ביציעים. שחקני ממב”ע באימון במהלך השבוע (צילום: ענאן עמאשה)