עגלי רמת הגולן זכו במקום ה-3

בתחרות משקי הארץ, זכו העגלים מהמשק של משפחת גיליס ממושב נוב

“עגלי רמת הגולן” ממושב נוב, הוא אחד הזכים הגדולים בתחרות המשקים הקטנים והבינוניים הטובים בארץ, שקיבלו את הפרס היוקרתי במהלך ועידת ישראל שנערכה בשבוע שעבר במעלה החמישה.

המשק, בניהולם של יוסי וראובן גיליס, מתמחה בגידול בקר ומומחה לבשר איכות – וסיים במקום השלישי בתחרות. חוות גיליס נבנתה במיוחד ללימוד, אירוח וטעימה של בשר איכותי. בקצבייה המשפחתית נותנים יחס אישי ומוכרים בשר כשר לכל מטרה: מנגל, ברביקיו, בישול, אסאדו, רוסטביף, הקפצה, מעשנה ועוד.

זה לא סוד שהמשקים הקטנים והבינוניים בישראל הם מנוע צמיחה חשוב במשק הישראלי. מגדלי הפירות והירקות, המחלבות הקטנות, המשתלות, המכוורות והיקבים, הרפתות, מגדלי הבקר – כל אלו הם הדלק שמניע את גלגלי הכלכלה. לכן בוועידת ישראל לחקלאות, שהתפרסה בשבוע שעבר על-פני יומיים, עשו כבוד לאותם משקים קטנים ובינוניים ובחרו, כאמור, אחרי בדיקות ומעקב מדוקדק בראשות מזכ”ל האיחוד החקלאי דודו קוכמן ואלי אהרון מארגון מגדלי הירקות, את 9 המשקים המצליחים בישראל “שחושבים עסקים”, מתחדשים או מייעלים הייצור, השיווק והתיירות בדרכים יצירתיות.

“עגלי רמת הגולן”, שהיה אחד משלושת המנצחים הגדולים, זכה בחבילת פרסום יוקרתית באתר MASHOV NEWS ובירחון “משוב חקלאות”, בשווי של 10,000 שקל ובייעוץ וליווי עסקי.

חיים אלוש, מנכ”ל ועידת ישראל לחקלאות, אמר: “נוכחנו לדעת שוב עד כה מהמשקים הישראלים בארץ מגוונים ומפותחים. ברכות לכל הזוכים ובכלל לכל המשקים שהשתתפו בתחרות. זו תעודכת כבוד לכל החקלאות הישראלית, שמוכיחה פעם אחר פעם – ולמרות לא מכות שהיא חוטפת מהממסד – כי היא איתנה והלב הפועם של מדינת ישראל”.