נבחר לוגו לחגיגות ה-70 לחצור

לרגל חגיגות ה-70 ליישוב נבחר לוגו חדש מבין 13 שהתמודדו

הלוגו הזוכה נבחר מתוך 13 עיצובים שונים של מתמודדים וזיכה את האומן במלגה על סך 2,000 שקל לטובת לימודים בתחום העיצוב. הלוגו, שמתכתב עם הלוגו של הישוב, ילווה את שנת האירועים הקרובה ביישוב בתחומי הספורט, התרבות, הפנאי, האסטרטגיה והחינוך

אחרי שבחצור הגלילית השיקו רשמית את חגיגות ה-70 להיווסדה באירוע מרגש עם ותיקי היישוב שנולדו בדיוק כמו הישוב בתאריך 1.1.53, נחשף השבוע גם הלוגו שילווה את האירועים השונים שייערכו בחצור הגלילית – לאורך כל השנה לרגל חגיגות ה-70.

הלוגו הזוכה נבחר מתוך 13 עיצובים שונים של מתמודדים שהגישו את עבודתם למועצה כחלק משיתוף פעולה עם מכללת תל חי שם מלמדים בין הייתר עיצוב. הלוגו – סמליל – שזכה לבסוף, היה זה בו מתנוססת הספרה 70 המסמלת את השנה המיוחדת לצד שם המועצה אשר צבוע בכתום וירוק בדומה ללוגו המועצה, ומסמל את הפריחה שחצור הגלילית עברה לאורך השנים. הזכייה זיכתה את האומן המעצב במלגה על סך 2,000 שקל לטובת לימודים. הלוגו, כאמור, ילווה את שנת האירועים הקרובה ביישוב בתחומי הספורט, התרבות, הפנאי, האסטרטגיה, החינוך ועוד.

הלוגו נבחר



חצור הגלילית, שנוסדה ב-1953, שוכנת בסמוך ליער בירייה ולכביש 90 ומשלבת התיישבות כפרית, חורש ופסטורליה גלילית מכל עבר שדות חקלאים, שמורות טבע ומאגרי מים. מייסדיו של היישוב היו עולים מצפון אפריקה, ילדי הארץ, עולים מחבר העמים ועוד. את שמה קיבלה על שם העיר המקראית “חצור” אשר נמצאת לא רחוק מחצור הגלילית.

כיום מתגוררים בחצור הגלילית למעלה מ-11 אלף תושבים ותיקים וחדשים. אופיו של היישוב הינו מסורתי, אך היישוב פונה לכל המגזרים והקהלים בחברה הישראלית. בשנים האחרונות קיים מיקוד עשייה בתחום התיירות, הדיור, התשתיות, המסחר והתעסוקה. לצד שכונות חדשות שנבנות מבוצע שדרוג לשכונות הוותיקות וכן פרויקטים נרחבים פיתוח וחידוש עירוני על בסיס החזון – “הפיכת חצור לעיר צומחת בלב הגליל”.

ראש מועצת חצור הגלילית, שמעון סויסה, אמר: “הלוגו שנבחר מעוצב בצורה מרשימה ומתקשר באופן ישיר ללוגו של הישוב שלנו. הלוגו חדשני ומסמל בצורה הטובה ביותר את חצור הגלילית וילווה את כל האירועים לציון שנת ה-70 ליישוב באופן הרציני, היצירתי והמקצועי ביותר”.

חצור ממעוף הציפור