כדורסל גברים: מוכנים להצגה משולשת בכפר?

שבת של רבע גמר גביע בליגת “ארץ הצפון”. זרקור לעבר המשחקים, שייערכו באולם בית ציפורי בכפר גלעדי, בכתבה זו

שבועיים לאחר שנערך המחזור הרביעי בליגת “ארץ הצפון” – ליגת היישובים של הגליל העליון, מגיע לו מחזור גביע ראשון והיסטורי, כשגולת הכותרת: שלושת משחקי רבע הגמר ייערכו בזה אחר זה בשבת הקרובה, החל מהשעה 16:00, באולם בית ציפורי המיתולוגי שבכפר גלעדי. מלבד ברעם – שזכתה בהגרלה והעפילה אוטומטית לחצי הגמר, 6 קבוצות יתמודדו בשלושה משחקים על הכרטיס לחצי הגמר. הכניסה כמובן חופשית, אווירה טובה, ספורטיבית וקהילתית באולם חדיש ומקורה, מה עוד צריך מזה כדי לסגור סופ”ש ולצאת לשבוע חדש באנרגיות טובות? 

תבואו, יהיה כיף


כדורסל גברים: שבת של גביע באולם בית ציפורי בכפר גלעדי

ג’אמפ ראשון צפוי כבר בשעה 16:00. ראשונות לעלות לשחק יהיו הן שתי קבוצות עם מאזן הפוך בשלושה משחקי ליגה: שדה אליעזר וגדות – שנפגשו במחזור השני למשחק שבו שדה אליעזר ניצחה 52:65. כל אחת מהקבוצות שיחקה שלושה משחקים – שדה אליעזר עם מאזן של שני ניצחונות והפסד, גדות עם מאזן של שני הפסדים וניצחון אחד. בליווי הקהל המפורסם והצבעוני שלה, גדות תקווה לגמול לשדה אליעזר על ההפסד ולעלות על חשבונה לחצי הגמר. שדה אליעזר מצידה תרצה לסמן וי נוסף בהתמודדות מול גדות ולהעפיל לחצי הגמר.

ינצחו את הבלתי מנוצחת? שחקני ראש פינה

הג’אמפ השני מכוון לשעה 18:00, למשחק בו יסוד המעלה/חולתה תפגוש את דפנה – אחת מהקבוצות היחידות בליגה ששיחקה בכל ארבעת המחזורים, היא גם הקבוצה היחידה שטרם ניצחה העונה. יסוד המעלה/חולתה הפסידה בשני משחקיה הראשונים, אך במחזור האחרון ניצחה 33:37 את המשחק מול ברעם, במשחק עם הסקור הנמוך ביותר העונה ואולי בתולדות הליגות האזוריות בכלל. האם דפנה תפתח את השנה החדשה עם ניצחון ראשון ויוקרתי? האם יסוד המעלה/חולתה תשאר על מסלול הניצחונות? תשובות בסביבות השעה 19:30.

את סדרת המשחקים יחתום בשעה 20:00 המשחק בין שתי הקבוצות המצליחות ביותר בליגה: תל חי וראש פינה. תל חי היא הקבוצה היחידה שלא הפסידה העונה, אך למרות זאת היא מוצאת את עצמה במקום השני בטבלה. למה? כי ראש פינה, שהפסידה במחזור השני 69:61 לתל חי, שיחקה בכל ארבעת המשחקים ומאזנה עומד על 1-3, לעומת מאזן של 0-3 לתל חי. האם ראש פינה תגמול לקבוצת הסטודנטים ותדיח אותה ברבע הגמר? האם הסטודנטים ישמרו על שלמות? בהחלט מסקרן.

ישמרו על מאזן מושלם? שחקני תל חי