כדורגל: משחק צמרת בקצרין, שורה של משחקים בק”ש ובצפת

שורה של משחקים של קבוצות מחלקות הנוער בסופ”ש הקרוב וביום ראשון. זרקור לעבר משחקי הבית ומשחקי החוץ, בכתבה זו.

סופ”ש של כדורגל מעבר לפינה, כמו תמיד אנו כאן כדי לעשות סדר בעניינים. חלק נכבד מקבוצות מחלקות הנוער מהגליל העליון והגולן יתייצבו למשחקי ליגה בסופ”ש הקרוב ויש אפילו שתיים שישחקו ביום ראשון. אז מה בתפריט? שישי – משחק צמרת בקצרין, הצגה כפולה בקרית שמונה ומשחק ילדים בצפת. בשבת המגרש בקרית שמונה יארח משחקים גם בבוקר, גם בצוהריים וגם לפנות ערב אל תוך הערב. ביום ראשון המגרש בצפת והמגרש בקרית שמונה יארחו משחקים. במוקד משחקי שישי – הדרבי האזורי בו תארח קבוצת נערים ג’ של מ.ק קצרין-גולן. בשבת יהיה זה המשחק בו תארח קבוצת הנוער של קרית שמונה את בני סכנין.

מקווים לצהול גם בשבת בצוהריים. שחקני קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה


יום שישי

המגרש הסינטטי בקרית שמונה – בשעה 12:30 קבוצת ילדים ב’ של מ.כ גליל גולן תארח את הפועל עפולה. בשעה 14:30 קבוצת ילדים א’ של עירוני קרית שמונה תארח את הפועל מטה אשר.

12:00, קצרין: קבוצת נערים ג’ של מ.ק קצרין-גולן, מוליכת טבלת צפון ביתרון של 2 נקודות על שלוש הדולקות אחריה, תארח למשחק דרבי אזורי את הפועל עמק הירדן, שמדורגת במקום הרביעי בטבלה.

14:05, צפת: קבוצת ילדים ב’ של הפועל עירוני צפת תארח את צעירי כפר מנדא.

14:30, אעבלין: קבוצת טרום א’ של עירוני קרית שמונה תתארח אצל עירוני אעבלין.

מארחים את המשחק המרכזי של המחזור במחוז שבו הם משחקים. קבוצת נערים ג’ של מרכז קהילתי קצרין-גולן



משחקי השבת

10:15, כפר מנדא: קבוצת ילדים ג’ של מ.כ גליל גולן תתארח אצל אחווה כפר מנדא.

10:30, סכנין: קבוצת ילדים ג’ 1 של עירוני קרית שמונה תתארח אצל בני סכנין.

11:00, הסינטטי בקרית שמונה: קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה – שמקדימה ב-4 נקודות את הקו האדום, תקווה להמשיך את רצף המשחקים נטולי ההפסד גם במשחק הביתי המאתגר מול קבוצת מרכז הטבלה של בני סכנין.

12:00, קיבוץ עין המפרץ: קבוצת נערים א’ של עירוני קרית שמונה, שמוליכה את טבלת ארצית צפון בפער של 7 נקודות מהמקום השני, תתארח אצל קבוצת מרכז הטבלה של הפועל מטה אשר.

12:00, דבוריה: קבוצת הנוער של בני ממב”ע, תנסה לעלות מהמקום השישי בטבלה מקום אחד למעלה, כשתתארח אצל נועלת הטבלה, בני דבוריה, שמאזנה נטול נקודות.

שאננות תעלה ביוקר. שחקני קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה



13:00, מגרש אבי רן – חיפה: קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה, שמקדימה ב-8 נקודות את הקו האדום של ליגת העל, תנסה להמשיך ולשפר עמדות בחלק התחתון של הטבלה, כשתתארח אצל נועלת הטבלה, מ.כ נווה יוסף חיפה – שמאזנה עומד על נקודה אחת בלבד.

15:00, הסינטטי בקרית שמונה: קבוצת ילדים ג’ 2 של עירוני קרית שמונה תארח את בני בענה.

19:00, צפת: קבוצת נערים ב’ של הפועל עירוני צפת, תנסה להתקדם מהחלק התחתון של מרכז הטבלה למרכזה בזכות ניצחון ביתי על מ.כ מעיליא, אותה היא מקדימה ב-6 נקודות.

הצגה כפולה במגרש הסינטטי בקרית שמונה – בשעה 18:00 קבוצת ילדים א’ של בני ממב”ע תארח את צעירי סכנין. בשעה 19:30 קבוצת נערים ב’ של בני ממב”ע תארח למשחק מאתגר את סגנית מוליכת טבלת הצפון, הפועל כאוכב.

יארחו לאור זרקורים. קבוצת נערים ב’ של בני ממב”ע



משחקי יום ראשון

16:45, צפת: קבוצת ילדים ב’ של הפועל גליל עליון תארח את הפועל עכו

19:30, הסינטטי בקרית שמונה: קבוצת נערים ג’ של הפועל מרום הגליל, ששואפת לשוב למקום הראשון של טבלת צפון 1, ממנו היא מרוחקת נקודה ומשחק חסר, תקווה לעשות זאת במשחק מול איחוד אעבלין.